Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 wrz 2010, 21:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 wrz 2010, 21:22
Posty: 71
GG: 0
Samochód: Mercedes

Volvo FH12 rok produkcji 1997

Witam.
Mam problem z Webasto. W ogole nie grzeje tzn nie chce sie zalaczyc , przekrece pokretlem na max i bedzie slychac ten caly silniczek przez 2 sekundy i sie wylacza. Jaki jest tego powód ?

_________________
http://transgame.pl/grant.php?u=2274&c=fw6zgf


Post Wysłano: 30 wrz 2010, 21:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 paź 2006, 9:39
Posty: 27
GG: 0
Lokalizacja: Koszalin

Cytuj:
Volvo FH12 rok produkcji 1997

Witam.
Mam problem z Webasto. W ogole nie grzeje tzn nie chce sie zalaczyc , przekrece pokretlem na max i bedzie slychac ten caly silniczek przez 2 sekundy i sie wylacza. Jaki jest tego powód ?
Poproboj je wlaczac, i wylaczac kilka razy jak wylaczy sie silniczek. Na poczatku sprawdz, czy wlot gdzie zasysa powietrze webasto (w Twojej wersji znajduje sie miedzy fotelem kierowcy a drzwiami z tylu), nie jest zatkane kurzem. A jesli nadal sie nie odpali, siadl Ci piecyk, i jedz najlepiej z tym do serwisu niech Ci dadza nowy. I to bedzie moim zdaniem najlepsze wyjscie przed sezonem grzewczym ;)


Post Wysłano: 01 paź 2010, 5:15

Ewentualnie jeszcze sprawdź, czy nie jest zapowietrzony przewód doprowadzający paliwo.


Post Wysłano: 01 paź 2010, 13:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 wrz 2010, 21:22
Posty: 71
GG: 0
Samochód: Mercedes

sprobuje sie z tym pogrzebac troche , u mnie w firmie jest tak , ze nawet czasu nie ma naprawic auta , poduchy walą , nie trzymaja powietrza i wgl .. Mechanicy 'masakra' , kierowca to kierowca , mechanik to mechanik , ale trudno ich nazwac 'mechanikami' , a dojscie do tego piecyka to jest od strony kierowcy w schowku ?

_________________
http://transgame.pl/grant.php?u=2274&c=fw6zgf


Post Wysłano: 01 paź 2010, 15:02

Tak. Dojście do pieca ze strony kierowcy, po otworzeniu schowka. Wywal z niego wszystko :cool: i po lewej stronie, po odkręceniu sklejki będziesz miał go na wierzchu.


Post Wysłano: 01 paź 2010, 15:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 wrz 2010, 21:22
Posty: 71
GG: 0
Samochód: Mercedes

To sprobuje sie miej wiecej zorientowac gdzie i co jak jest , Dzieki.

_________________
http://transgame.pl/grant.php?u=2274&c=fw6zgf


Post Wysłano: 01 paź 2010, 23:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 paź 2006, 9:39
Posty: 27
GG: 0
Lokalizacja: Koszalin

Tam za duzo nie pogrzebiesz, jedz z tym na serwis, a jak nie to oznajmij szefowi, ze automatycznie wzrosnie spalanie, bo w zimnie nie bedziesz spal, i bedzie trzeba zostawic wlaczona motor na noc. A warkot motoru Ci nie bedzie przeszkadzal, znam to z autopsji :)


Post Wysłano: 02 paź 2010, 6:29

Cytuj:
A warkot motoru Ci nie bedzie przeszkadzal, znam to z autopsji
Mało, że nie będzie przeszkadzał, co więcej - mruczenie utuli do snu :D

A tak przy okazji - pogrzebać za wiele nie pogrzebie, chyba, że ma dostęp do nowych/regenerowanych części to wówczas wymieni parę części, ale też trzeba wiedzieć co i jak. Polecam faktycznie kogoś, kto się zna. Ja naprawiałem 2 ogrzewania postojowe Air Top 2000 w f-mie Kot-Pol w Międzyrzecu Podlaskim. Polecam.


Post Wysłano: 02 paź 2010, 14:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 wrz 2010, 21:22
Posty: 71
GG: 0
Samochód: Mercedes

A no widzisz , teraz nawet nic nie zdzialam bo musialem zostawic auto w Zakroczymiu. A szefowi za przeproszeniem pie***** od 2 miesiecy zeby mi to naprawil , to ciagle mowi ze za tydzien , moze wy macie jakis sposob zeby go przekabadzic ? W koncu jak szefowie nas , tak my ich .

_________________
http://transgame.pl/grant.php?u=2274&c=fw6zgf


Post Wysłano: 02 paź 2010, 19:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 wrz 2010, 16:10
Posty: 80
GG: 0
Samochód: volvo fh12

Jesli w ostatnia zime dzialalo to moze sie deczko zapowietrzylo. Trzeba by wlaczyc ze 3 razy, jak nie odpali to szukamy dalej.

Swieca zarowa sie mogla spalic. Wymiana to kilka minut. Sprawdz tez sobie to sitko ktore rozpyla juche, czy nie zabite jest.

Jesli masz auto z ADR, mozliwe ze jesli odlaczysz jedna kostke odpali. Do mnie tak kiedys przyszedl elektryk, odpial kostke i trach, pietrzka chodzi. 100 zl mnie skasowal. A Ty masz takie info w gratisie. Za dobry jestem...

Zwroc tez uwage czy pompka podaje paliwo. Powinna tak rytmicznie cykac.


Post Wysłano: 02 paź 2010, 21:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 wrz 2010, 21:22
Posty: 71
GG: 0
Samochód: Mercedes

Jezeli chodzi o te wlaczanie , to kilka razy robilem i bez skutku , przekrecisz na max , zawieje troszke i koniec. Jesli o ta swiece chodzi , to dojscie nie powinno byc zbyt trudne , jezeli piszesz ze minuty na wymiane ? Jeszcze do tej pompki , ją bedzie gdzies z wierzchu widac , bo ja jestem ciemny w tym wszystkim i nie za bardzo wiem co i jak , po prostu świeży jestem i szukam u was pomocy.

_________________
http://transgame.pl/grant.php?u=2274&c=fw6zgf


Post Wysłano: 03 paź 2010, 8:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 wrz 2010, 16:10
Posty: 80
GG: 0
Samochód: volvo fh12

Dojscie do swiecy masz, kiedy zdejmiesz obudowe z pieca. Pozanasz ja po dochodzacych kablach, zakrecanych do niej na srubke na klucz 8. Sama swieca jest chyba na 19.
Wykrec, jesli zobaczysz ze jest przepalona, wymien.

Pompke znajdziesz idac po cieniutkim przewodziku ktory wychodzi ze smoka z baku. Przewodzik ma jakies 3 - 4mm i nim jest doprowadzane paliwo do pompki. Jak mowilem, pompka musi cykac. Stojac obok samochodu cykanie powino byc wyraznie slcychac.


Post Wysłano: 03 paź 2010, 9:26

Jeśli będzie pompkę słychać (cykanie) to zdejmij przewód ze smoka i wstrzyknij do przewodu ropę. Poproś kogoś, żeby w tym czasie, jak wstrzykniesz paliwo, żeby uruchomił ogrzewanie.
Kolega miał to samo - nie miał strzykawki i opił się trochę ropy. Polecam zdecydowanie strzykawkę.


Post Wysłano: 03 paź 2010, 11:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 wrz 2010, 21:22
Posty: 71
GG: 0
Samochód: Mercedes

No wlasnie , stojąc obok samochodu powinno byc slychac ta pompke , ale nie slychac .

_________________
http://transgame.pl/grant.php?u=2274&c=fw6zgf


Post Wysłano: 03 paź 2010, 16:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2010, 11:06
Posty: 1
GG: 0
Samochód: BMW

A co jeśli działa pompka ,a webasto dmucha zimne powietrze.


Post Wysłano: 03 paź 2010, 17:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 wrz 2010, 16:10
Posty: 80
GG: 0
Samochód: volvo fh12

Wtedy pewnie swieca zarowa sie spalila.

Co do pierwszego przypadku, obawiam sie ze trzeba elektryka wołać...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: