wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Volvo VNL http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=329 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | kalym [ 20 sty 2005, 16:44 ] |
Tytuł: | Volvo VNL |
... |
Autor: | Mariusz [ 28 sie 2005, 16:56 ] |
Tytuł: | |
to jest amerykański VN volvo, to nie europejska wersja jak wielu sądzi a sleeper wynonany na zamówienie bo w USA jest wiele firm ktore potrafią wydluzyc kazdą kabine nawet pojazdów COE |
Autor: | Levuss [ 02 kwie 2006, 16:33 ] |
Tytuł: | |
już normalna wersja VN-ki ma potężną ilośc miejsca w kabinie a co musi być w tej kabinie prawdziwa willa |
Autor: | Trucker_USA [ 20 maja 2006, 23:00 ] |
Tytuł: | |
Volvo vn -super truck,dobrze sie go prowadzi,cichy w srodku ,a co najwazniejsze bardzo zwrotny,jesli sie uporaja z problemowa elektronika to bedzie miodzio.Pozdrawiam. |
Autor: | ciezarowka [ 24 cze 2006, 12:11 ] |
Tytuł: | |
Pierwsza fotka w tym poście białego Volva to wersja na własne zyczenie, bo ma mocno wydłużoną kabinę w części sypialnej, wstawiam trzy fotki dwa troszkę starsze modele oraz nowszą wersje z oznaczeniem VNL-64T-670. Volvo na rynku ameryki północnej zyskuje coraz większą popularność, ze względu na leprze wykończenie niż rodzime trucki. Fotki pochodzą z http://www.truckpaper.com W tych pojazdach są stosowane silniki trzech producentów amerykańskich oraz silniki Volvo pochodzące z europy. |
Autor: | ciezarowka [ 24 cze 2006, 23:07 ] |
Tytuł: | |
Taniej wychodzi sprowadzenie ciężarówki ze stanów 2-3 latka, w europie to jest marża narzucona za taki pojazd. Doliczają sobie transport, statkiem, drogę szosą oraz załatwienie wszystkich dokumentów. Fotki z http://www.truckpaper.com |
Autor: | ciezarowka [ 26 cze 2006, 13:37 ] |
Tytuł: | |
Każdy ma inne upodobania jedni wolą kangury inni ich nie tolerują ich na ciężarówkach. Mi się on osobiście też nie podoba, ale nie jesteśmy właścicielami tego wózka. Każdy by sobie cos znalazł, fotka z http://www.truckpaper.com |
Autor: | kojakvolvo1976 [ 05 lip 2009, 3:37 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VNL |
Ja moze jeszcze rozszeze to co napisal Hiob mamy 4 modele volva w USA VNM-krutka maska,VNL-dluga,VT-classic,VHD-budowlana. nastepne dwie cyfry to konfiguracja napedu np. VNM42T200 to 4x2 a VNL64T630 to 6x4 po literce T mamy wielkosc kabiny co dobrze opisal Hiob.Modele VNM wystepuja z silnikami D11 i kabinami 200 day cab i 430 i 630 4x2 lub 6x4 mozna rowniez dolozyc osie podnoszone. Modele VNL to najpopularniejsze i o najwiekszej liczbie konfiguracji 300 day cab ,430,630,670,730,780 osie 4x2 lub 6x4 silniki D13 ISX D16. Model VT to classic osie tylko 6x4 silnik D16 lub cummins ISX 15L do 565KM kabiny VT64T800 dzienna lub 830 midroof lub 880 wysoka. Model VHD to model budowlany o wzmocnionej konstrukcji z silnikami D13 osiami 4x2 ,6x4 i kabinami 300 lub 430.Mam nadzieje ze cos rozjasnilem. |
Autor: | maqdud [ 29 sie 2012, 8:36 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VNL |
Witam. Ponownie jak w temacie zwiazanym ze Scania T, przepraszam za brak polskich znakow. Moje pytanie zwiazane jest z autami Volvo w wersji z nosem. Czy orientuja sie Panstwo, czy auta te moga wystepowac w wersji low deck? Znalazlem oferte jednego z nich i mnie ono zaciekawilo. Jest to Volvo VNL 780 Hauber Show Truck. http://www.mascus.pl/transport/uzywane- ... fpnsi.html Poszukalem informacji w internecie i natrafilem na kolejny Show Truck http://www.flickriver.com/photos/bonsai ... 534029353/ Na moje oko auta wydaja sie jezdzic na mniejszych kolach niz normalne modele, ale jak juz pisalem, jestem w temacie transportu kompletnie zielony. Czy wiedza cos Panstwo na temat powyzszych aut modyfikowanych(?) przez haubera (przypuszczenie)? Albo ogolnie o ciagnikach z nosem mogacych pociagnac skrocona przyczepe mega? Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam! |
Autor: | PrzemoBTC [ 29 sie 2012, 9:46 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VNL |
Te co pokazałeś na pewno są na dużych kołach. Proponuje ci coś poszukać o przeróbce na low deck-a. W europejskich ciągnikach jest to możliwe, może w tych "z nosem" też. |
Autor: | Kamil_FH16 [ 29 sie 2012, 12:19 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VNL |
Tak jak kolega wyzej pisal, to sa modele na duzych kolach i obydwa maja szerokie opony 385 z przodu , zamiast waskich amerykanskich 295. Uwazam, ze najwiecej dowiesz sie w serwisie danej marki, chociaz wydaje mi sie, ze w przypadku amerykanskiego Volvo moze byc problem przerobic go na male kola, ale moge sie mylic. Moze predzej Scania T, DAF XT lub Iveco Stator, a szczegolnie dwa ostatnie. |
Autor: | Lukassz [ 29 sie 2012, 14:54 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VNL |
Cytuj: Tak jak kolega wyzej pisal, to sa modele na duzych kolach i obydwa maja szerokie opony 385 z przodu , zamiast waskich amerykanskich 295.
DAF XT? To jest w ogóle produkowane seryjnie?
Uwazam, ze najwiecej dowiesz sie w serwisie danej marki, chociaz wydaje mi sie, ze w przypadku amerykanskiego Volvo moze byc problem przerobic go na male kola, ale moge sie mylic. Moze predzej Scania T, DAF XT lub Iveco Stator, a szczegolnie dwa ostatnie. |
Autor: | Kamil_FH16 [ 29 sie 2012, 15:38 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VNL |
Sytuacja Dafa XT jest chyba podobna do sytuacji Iveco Stator. Mimo ze Strator nazywa sie Iveco, to produkcje nie rozpoczelo Iveco ale inna firma holenderska, na bazie podzespolow i ze wsparciem Iveco, dlatego tez mamy Iveco Strator. Nie dawno widzialem material, ze firma Strator produkuje takie same auta, lecz nigdzie nie ma napisu Iveco. Moze dla Iveco nadal robia z ich znaczkami, napisami itp. Daf XT pewnie tez powstal na tej zasadzie, ale DAF nie daje zadnego wsparcia na ten model albo nie jest ono tak duze jak Iveco Stratora. Powracajac do pytania, mysle zeby w tych dwoch samochodach szukac modelu z malymi kolami, bo sa nadal produkowane (Daf nie wiadomo) na bazie normalnych ciagnikow, wiec i wersja mega jest prawdopodobnie dostepna. |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 29 sie 2012, 22:06 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VNL |
Żaden VNL nie wyszedł seryjnie na medze, nie ten rynek. |
Autor: | Kamil_FH16 [ 29 sie 2012, 23:18 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VNL |
Dokladnie tak, kola standardowe w stanach to 22,5 a procz tego sa jeszcze dosc rzadkie wieksze 24,5. Nie wiem czemu maja sluzyc jeszcze wieksze kola, ale nie chodzi raczej o przestrzen ladunkowa. Wiekszosc ciagnikow w stanach ma 2 osie napedzane i w tym wypadku nie da sie chyba zrobic przerobki na mege, zreszta jeszcze nie widzialem ciagnika 6x4 na malych kolach u nas, wiec w gre w sytuacji kolegi wchodzi dwuosiowy ciagnik. Prosciej by bylo znalezc cos co wystepowalo lub wystepuje w Europie, a wszelkie o wszelkie informacje pytac w serwisach. |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 29 sie 2012, 23:34 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VNL |
22.5 24.5 a do tego 22.5 może być na nisko profilowych oponach i jak mega trochę wygląda. Ale to wszystko standardy są, mega jest zbędna. |
Autor: | maqdud [ 30 sie 2012, 11:15 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VNL |
Jak zawsze przepraszam za brak polskich znakow. Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. W obliczu informacji, do ktorych dokopalem sie sam i tych, ktore uzyskalem od Panstwa, byc moze sprobujemy przysposobic naczepe mega do ciagnikow z nosem marki Scania lub Volvo. Pozdrawiam ! |
Autor: | HIGHSCREEN [ 19 lis 2012, 3:12 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VNL |
ZDJĘCIE Z KOPALNI " CZARNA" K./USTRZYK DOLNYCH |
Autor: | kojakvolvo1976 [ 03 lut 2013, 0:13 ] |
Tytuł: | Re: Volvo VNL |
Super VNL-ka i to do kupienia w Europie przerobiona pod tutejsze wymogi. http://szukaj.pl.mobile.eu/ciezarowka-o ... geNumber=1 |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |