Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 lis 2013, 18:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lis 2011, 16:08
Posty: 45
GG: 0

Witam nie dawno zacząłem jazdę na podwójnej obsadzie i mam takie pytanie jak powinno się zmieniać karty, ponieważ słyszałem już kilka wersji co praktykowali kierowcy i niby ok jest. Więc tak pierwsza poznana przezemnie metody od kierowcy który już jeździ x lat w podwójnej że np po 4 godzinach jazdy zmiana wyciągamy karty i mamy tam zakończenie kraj np: D dajemy nie czyli strzałkę i jest dalej wpis manualny i dajemy nie i to samo jak się wsadza kartę.

Druga metoda to że to samo ale dajemy wpis manualny i kraj rozpoczęnia i zakończenia.

Więc proszę o pomoc jak powinna wyglądać prawidłowa przemiana kart by nie było żadnych problemów w razie kontroli ;)

Dziękuje za informacje i porady

Paweł


Post Wysłano: 09 lis 2013, 18:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 gru 2011, 15:14
Posty: 606
Samochód: TGL 12.250 tandem

Jeżdżę od roku z podwójnej obsadzie, przy zmianie kart nigdy nie robię kraju zakończenia, bo po prostu pracy nie zakańczam :) Kontrole już miałem, nigdy żadnych problemów z tym nie było :)


Post Wysłano: 09 lis 2013, 18:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lis 2011, 16:08
Posty: 45
GG: 0

Czyli jak robię 1 sposób, że tylko wyciągam kartę bez żadnych zakończeń i wpisów manualnych to jest OK ? a jak wygląda sprawa jak prędkość przekroczę i tacho mi zacznie pokazywać że przekroczyłem to mandat mogę dostać czy ITD nie może mi mandatu wystawić że kiedyś tam prędkość przekroczyłem


Post Wysłano: 09 lis 2013, 19:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 gru 2007, 15:56
Posty: 842
GG: 7415311
Samochód: Mercedes Benz S124
Lokalizacja: Łobez!/Lębork

Cytuj:
Czyli jak robię 1 sposób, że tylko wyciągam kartę bez żadnych zakończeń i wpisów manualnych to jest OK ? a jak wygląda sprawa jak prędkość przekroczę i tacho mi zacznie pokazywać że przekroczyłem to mandat mogę dostać czy ITD nie może mi mandatu wystawić że kiedyś tam prędkość przekroczyłem
Zależy od kraju w którym bedzie kontrola i od tego jak się z tego wytłumaczysz;)
W tym temacie masz sporo wyjaśnione - viewtopic.php?f=98&t=40245

_________________
Volvo FH13 500 2016; Volvo FH16 6x2 470 1998; LE "Royal"
Mercedes Benz S124 220TE 1993
ex: JELCZ XF 105 SSC 460 2008; MAN TGX 18.440 2008; Volvo FH16 540 4x2 2007; Volvo FH13 480 6x2 2007; Mercedes Benz Actros MPII 2007;


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: