wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://fox.wagaciezka.com/

MAN TGL
http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=817
Strona 1 z 6

Autor:  KonradK [ 30 kwie 2005, 8:35 ]
Tytuł:  MAN TGL

Obrazek
Obrazek
Obrazek



(C) http://www.lkw-infos.net

Autor:  DAF95XF [ 30 maja 2005, 18:01 ]
Tytuł: 

Na fotce 1. Wygląda jak to co się zakłada na to co kociaczki lubią najbardziej…
Powaga / Na serio: Bardzo lubię Many, mój tata jeździł Manem F2000 19.403 przez 6 lat i ja też nim jeździłem we wszystkie wakacje. Silnik nie do zdarcia co tu dużo mówić Man jako jedyny producent aut ciężarowych ma na dzień dzisiejszy najlepsze silniki do zaoferowania – D20 COMMONRAIL. Nowy TGL zasługuje na status samochodu roku.
:D :wink:

Autor:  Atego [ 06 cze 2005, 12:19 ]
Tytuł: 

Man TGL to man L2000 zmodernizowany z TGA :wink: Tak samo jak atego z axorem :wink:

Autor:  Trc [ 02 lut 2006, 18:11 ]
Tytuł: 

Jak ktoś jest zainteresowany tym MANem to na stronie http://www.manstar.pl można ściągnoć ciekawy katalog MANa TGL w pliku pdf.

A swoją drogą to bardzo fajny ten MAN!

Autor:  Mihu [ 08 lut 2006, 18:35 ]
Tytuł: 

Kabina zapewnia kierowcom dobry komfort jazdy i wypoczynku. Pomimo, że auto przeznaczone jest na krótkie trasy to z pewnością należy im się to!

Autor:  Pazdz [ 08 lut 2006, 18:40 ]
Tytuł: 

Ja też uważam, że w pełni należy się niemieckiemu producentowi ten tytuł. TGL z pewnością znajdzie wielu klientów w Polsce. Jak narazie ma u mnie pierwsze miejsce wśród wagi lekkiej. :wink: :wink:

Ciekawi mnie tylko tonaż tej TGLki na fotkach, które dałem powyżej. Pomimo pprzedłużonej kabiny wydaje mi się, że to jest DMC do 7,5 t.

Autor:  Denis [ 08 lut 2006, 18:57 ]
Tytuł: 

Zgadzam się z wami. Również jestem zdania, że manowi należy się ten tytuł T.O.T.Y 2006 :D Teraz pozostaje nam czekać aż konkurenciwymyślą kabinę o podobnych wymiarach :D Chociaż mercedes ma W Atego też dosyć duże kabiny ale ta w manie chyba jest większa.

Autor:  lukaszml [ 08 lut 2006, 19:02 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Ciekawi mnie tylko tonaż tej TGLki na fotkach, które dałem powyżej. Pomimo pprzedłużonej kabiny wydaje mi się, że to jest DMC do 7,5 t.
Myśle że 7,5, a że to ma bude niedniówke to zapewne kogoś życzenie...:] Jak ktoś niesiedział nigdy w TGA i niewie jak wygląda, to identyko jak to we wnętrzu, oczywiście różni się paroma rzeczami, np. tunel niziutki, ale te przyciski od fotela np., albo wygląd kabiny to identyko...:wink: Mi również bardzo się podoba i uważam że w pełni zasługuję na tytuł, który zdobył...:]

Autor:  mario [ 08 lut 2006, 21:59 ]
Tytuł: 

Taka buda bardzo przydaje się do tworzenia zestawów tzw podwinietkowych. Sa przecież ładunki które wozi sie po całej europie a nie są one specjalnie ciężkie.

Autor:  lukaszml [ 09 lut 2006, 11:16 ]
Tytuł: 

Gdyby nie to że na ostatnim zdjęciu jest taki wysoki tunel to można powiedzieć by że to TGA...:wink: Widze że wygląd wskaźników niezmienił się tak bardzo od tego jaki ma mój tata w TGA, ale auto z 2001 roku jest...:] Ogółem tym bardziej patrze w te zdjęcia tym bardziej to auto mi się podoba...:wink:

Autor:  Pazdz [ 09 lut 2006, 18:54 ]
Tytuł: 

Ale jak na auto tej klasy to i tak tunel nie jest wysoki. :wink: :wink:

Autor:  mario [ 09 lut 2006, 19:01 ]
Tytuł: 

Długa kabina w tej klasie to przełom i konieczność. Tgl bije na głowę konkurentów.

Autor:  Pazdz [ 20 lut 2006, 17:15 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Długa kabina w tej klasie to przełom i konieczność. Tgl bije na głowę konkurentów.
Zgadzam się Mario. Chociaż bardzo podoba mi się wnętrze i również jest obszerne w MB Atego.

Auta nowe a w Szczecinie w sobotę widziałem ich chyba z 4 sztuki. Trzy 12 t. i jedno 7.5 t.

Autor:  ciezarowka [ 27 lut 2006, 18:46 ]
Tytuł: 

W zestawie sześciennym może mięć nawet 13-14 ton ładowności, a traki transport ma coraz wieczka ilość zastosowań, oraz coraz więcej firm transportowo-spedycyjnych wybiera taki rodzaj transportu dla potrzeb usług logistycznych.

Autor:  Man-18224 [ 01 mar 2006, 19:45 ]
Tytuł: 

KonradK#002 ile ta tgl-ka na pierwszym zdjeciu co jest u ciebie ma kucyków bo na żadnym zdjeciu nie widać ale chyba około 225 no nie. :P 8)

Autor:  ciezarowka [ 03 mar 2006, 21:10 ]
Tytuł: 

Ten M.A.N. TGL posiada dwa rodzaje silników: 4-cylindrowe i 6-cylindrowe. 4-Cylindrowe są oferowane w zakresach mocy 150 KM, 180 KM,206 KM, a silnik 6-cylindrowy jest tylko 240 konny.

Autor:  ciezarowka [ 05 mar 2006, 19:18 ]
Tytuł: 

Model TGL 12.240 z kabiną LX, podwozie z przystosowaniem do ciągnięcia 12 tonowej przyczepy kosztuje około 45000 EURO.

Autor:  Pazdz [ 06 cze 2006, 21:31 ]
Tytuł: 

Steyr na bazie MANa TGL:

Obrazek

Obrazek

(C) http://www.lkw-infos.de

Autor:  Cyryl [ 28 cze 2006, 23:28 ]
Tytuł: 

więc dzisiaj miałem okazję pojeździć po mieście MAN-em TGL z zabudową śmieciarką.
za wysoko środek ciężkości, zawieszenie wydaje się za słabe do tej masy, bo na trochę nierównym asfalcie (we Wrocławiu to norma) trudno przekroczyć 40km/h.
skrzynia biegów 6-ścio biegowa nie pozwalała na utrzymanie obrotów na zielonym - za mało biegów.

Autor:  Długi [ 29 cze 2006, 11:09 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Co mogę powiedziećo TGL to, że" KTO CZĘSTO JEST W DRODZE, TEN POWINIEN CZUĆ SIĘ JAK W DOMU. " Laughing Laughing Laughing Laughing Mr. Green " .
W takim czymś czuć się jak w Domu ? :| Przepraszam ale ja przy moim znacznym wzroscie nie chciałbym tym podbijać Europy....
Cyryl Masz racje co do wad tego MAN-a...Firma produkująca buty zakupiła kilka sztuk i teraz plują sobie w brode...Dokładnie to samo ich irytuje w tym samochodzie.

Strona 1 z 6 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/