Cytuj:
no i auto stoi juz na placu
TGA 26410 (w papierach 26.413
)
zastanawiam sie jednak czy dobrze zrobilem kupujac MANika z 3 osiami
w sumie czesto bede wozil 24 tony blachy w arkuszach na paletach
na standardowej naczepie firance (3 osiowy Humbaur)
nie sadzicie ze wystarczyl by manik z serii 18.XXX ?
a moze bede mogl zaladowac 26 ton blachy (na tyle pozwala ciagnik i naczepa)
3 osiowy man i 3 osiowa naczepa, to okolo 30 ton powinno wejsc. Jest jeden klopot nie mozesz patrzec na DMC zestawu tylko na DMC administacyjne czyli 40 ton to jest okolo 24 ton ladownosci. 3 osiowy jest blednym wyborem, gdyz takie auto troche wiecej spali i oczywiscie dodatkowa - niepotrzebna amortyzacja dwoch opon. Takie auta sa uzywane w transporcie kombinowanym kontenerow morskich 40 stopowych gdyz wtedy jedynie mozna ladowac DMC 44 tony, ale i tak malo kto uzywa bo jest to ograniczony zasieg a jak wiadomo takie kontenerki zregoly robia wiekszy dystans...
[ Dodano: Pon, 20.08.2007, 13:47 ]
Chcialbym dodac jeszcze ze jest jeden wielki minus. Jezeli jest to os wleczona to w zimie zycze powodzenia, sam to doswiadczylem na solowce
Czasami nawet z miejsca nie idzie ruszyc