Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 lis 2007, 18:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2007, 12:17
Posty: 10
Lokalizacja: Chorzew

Witam i mam pytanie gdzie w scani 124l, 360 ,98r. znajduje się sterownik centralnego smarowania i czy ktoś miał by do niego schemat.


Tytuł:
Post Wysłano: 02 lis 2007, 23:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

wszystko zalezy od tego co tam masz za centralne smarowanie ? (oryginalne czy nie).
Oryginalne ma sterownik wewnatrz tego "kociolka" . Tam sie ustawia czas smarowania i czas przerwy. Przewody zasilajace to tylko + i masa.
Schemat sterownika (plytki drukowanej) bedzie bardzo ciezko zdobyc.


Tytuł:
Post Wysłano: 03 lis 2007, 0:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2007, 12:17
Posty: 10
Lokalizacja: Chorzew

centralka jest oryginalna , a to że sterownik jest wewnątrz kotła , tego nie wiedziałem , rozważałem raczej szafe z bezpiecznikami lub pod fotelem kierowcy.


Tytuł:
Post Wysłano: 03 lis 2007, 21:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sie 2007, 5:56
Posty: 1

zaglądnij jeszcze pod plastik pod nogami pasażera,tam powinna być taka prostokątna czarna puszka i to jest właśnie sterownik centralnego


Tytuł:
Post Wysłano: 03 lis 2007, 23:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

Cytuj:
zaglądnij jeszcze pod plastik pod nogami pasażera,tam powinna być taka prostokątna czarna puszka i to jest właśnie sterownik centralnego
"a dupa tam"

w nieoryginalnych zwykle tak jest

oDYNIEc - jezeli chcesz sie przekonac ze tak jest to albo sobie rozbierz to ustrojstwo, albo odkrec z boku taka dosyc duza zaslepke. Tam sa takie dwa obrotowe pokretla z cyferkami i literkami. Na nich sie ustawia czasy. Poza tym na tej plytce sa jeszcze dwie diody kontrolne i mikrowlacznik.


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lis 2007, 13:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2007, 12:17
Posty: 10
Lokalizacja: Chorzew

potwierdziła się twoja wersja RoBeRtO sterownik jest tam gdzie mówiłeś , wczoraj znowu wykonałem jeden zabiek - podłączyłem ją na krótko z zasilacza i zadziałała , czy przyczyną jej niesprawności morze być zwykła przerwa w kablu zasilającym?


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lis 2007, 13:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

w wiekszosci przypadkow tak jest - albo przewod przelamany, albo wtyczka przy "kociolku"


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lis 2007, 21:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2006, 9:45
Posty: 176
Samochód: FH 12 420
Lokalizacja: K-raków T-arnów A-meryka

Cytuj:
- podłączyłem ją na krótko z zasilacza i zadziałała , czy przyczyną jej niesprawności morze być zwykła przerwa w kablu zasilającym?
Taki sam problem mam w FH12 z 97 roku, zamiast tego sterownika zastosowałem najprostszy przełącznik i od czasu do czasu sobie go załanczam, najczęściej w czasie jazdy na jakieś 15 min raz w tygodniu. A tą "czarna skrzynkę" oddaje do sprawdzenia do znajomego elektronika, zobaczymy co z tego wyjdzie.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: