jednym z objawów dość częstej awarii sczotkotrzymacza zespolonego z regulatorem napięcia jest czerwona kontrolka ładowania i brak reakcji obrotomierza.
Rejestracja:23 lis 2007, 21:34 Posty: 128
Lokalizacja: poznan
to jest ok , bo patrzyłem, znajomy mówił mi że Dafy mają jakiś czujnik czy coś tam takiego ale nie przy alternatorze , ja nie wiem gdzie tego szukać, za nim padł obrotomierz to pierw falował
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 15 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę