wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
trasy piotra,widziane niekoniecznie z autostrady.(upd.12/12) http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=11809 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Brabus19 [ 07 gru 2007, 17:45 ] |
Tytuł: | |
A po co ta dodatkowa oś w ciągniku?? Bo widać ze ten fioletowy daf tez ma dodatkową. |
Autor: | Piotr Cz. [ 07 gru 2007, 18:26 ] |
Tytuł: | |
anglicy tak maja. auta z pojedyncza osia sa rejestrowane na 38 ton, a z podwojna na 44. zazwyczaj jest to os wleczona i czasami jest skretna |
Autor: | Tomek_215 [ 09 gru 2007, 2:11 ] |
Tytuł: | |
Siemasz kolego! Spoko fotki, chociaz niektorzy moga powiedziec ze nieco nudne i powtarzajace sie, ale takie sa wlasnie walijskie krajobrazy. Dla mnie sa to znajome widoki, mieszkam obecnie w poludniowej Walii, w Cardiff. Znam Mountain Ash i Bridgend . Ogolnie znam te okolice, z pewnoscia Renia miala tam co robic, bo tam niezle wzgorza potrafia byc. A i Mountain Ash jest powyzej Cardiff jak sie spojrzy na mapie , ponizej jest morze . Czesto masz kursy do Walii? Odnosnie pytania kolegi, to tam wlasnie wiekszosc ciagnikow ma 3 osie, bardzo rzadko widzi sie dwu osiowe ciagniki, wynika to z tego ze tam DMC pojazdow ciezarowych jest wyzsze niz w Polsce, i wynosi zdaje sie 44 tony, albo wiecej. Pozdrawiam i zycze szerokosci na tych waskich walijskich drogach |
Autor: | BartazPoznan [ 11 gru 2007, 19:52 ] |
Tytuł: | |
Kolego a powiec tak szczerze czy na wyspach da sie zarobić na stanowisku kierowcy gdzieś około 2000-2200 Ł netto lub 2500E netto jakie tak naprawde są zarobki bo też bym chciał wyjechać ale to tak po wakacjach letnich i z tego co oferują Agencje Pracy to wogóle sie nie opłaca wiec pytam sie jakie są średnie zarobki oczywiście nie chodzi mi o konkrety ale chciałbym wiedzieć o jakie kwoty tu chodzi Dzięki z góry za szczerą odpowiedz |
Autor: | Edler [ 11 gru 2007, 20:20 ] |
Tytuł: | |
Piotr Cz. Ty w tym Tom Tomie masz zainstalowane mapy Europy dla cięzarówek? Będę musiał zmusić tate żeby tez zainstalował dla cięzarówek. Mamy Tom Tom One XL |
Autor: | Piotr Cz. [ 11 gru 2007, 21:50 ] |
Tytuł: | |
BartazPoznan wiec jesli juz jestes po wymianie prawka, masz karte do cyfrowego tacha, zainwestowales w TomToma to spokojnie mozesz startowac do pracy. najlepiej w miejscowosciach niedaleko duzych centrow dystrybucyjnych. mowimy o pracy przez agencje, potem zazwyczaj rozwija sie to w prace na tzw kontrakt, czyli na stala umowe. ile mozna zarobic?...... hmmmm, przy niewielkim nakladzie inicjatywy i pracy okolo 300 - 400F netto na tydzien, a jesli ktos jest nastawiony tylko na kase to 450 - 550 (praca w nocy, wiele punktow, czesciowo reczne rozladunki). moim zdaniem realny zarobek na C+E to 1800 - 2100F miesiecznie neto. uprzedzam ze znam osoby ktore przyjechaly i wracaly z niczym. nie ma gwarancji sukcesu, co jest atutem, to dobra opinia o polskich kierowcach wsrod pracodawcow i agencji, nie zmienia to faktu, ze i tak na poczatku trzeba sie sprawdzic. masz linki do tego tematu na innym forum (mam nadzieje, ze nie jest to wbrew regulaminowi) http://bham.pl/forum/viewtopic.php?t=99 http://bham.pl/forum/viewtopic.php?t=1627 ja nikogo nie zachecam do wyjazdu, ale tez i nie odradzam takiej decyzji. moim zdaniem przyjazdy do jakiegokolwiek kraju 'na dorobek' sa bledem, brak wiezi z praca, spolecznoscia, rozlaka z rodzina, trudny powrot itd, itp. natomiast przyjazdy aby w danym kraju zyc, maja zdecydowanie wieksze szanse na powodzenie. jesli masz bardziej szczegolowe pytania dawaj smialo, postaram sie odpowiedziec najlepiej jak potrafie. Edler mam w tej chwili karte 'wielka brytania + europa glowne drogi i duze miasta'. z tego co wiem TomTom nie ma jeszcze opcji 'dla ciezarowek', przynajmniej w Uk. jedyna co mozna sobie zainstalowac, na podobnej zasadzie jak kamery to niskie mosty. jest coraz glosniej o tym, ze TT wypusci mape UK w wersji dla ciezarowek, ale obawiam sie, ze tak jak teraz TT czasami usiluje mnie przeprowadzic przez drogi dla koni idacych gesiego, to wersja dla ciezarowek bedzie prowadzila wylacznie po autostradach. jako dodatek do TT bezwzglednie trzeba jeszcze miec mape ), i ............... zdrowy rozsadek. pomimo tego, ze to wspaniale narzedzie, to absolutnie nie zastepuje rozsadku i doswiadzczenia kierowcy. generalnie w UK najwiekszym problemem sa mosty i wiadukty. niemalze jedynym ograniczeniem wagowym jest 7,5 tony, i to wystepuje naprawde tam gdzie jest uzasadnione. sa drogi opisane 'unsuitable for HGV', i jesli TT mowi zeby tam skrecic to trzeba po prostu jechac dalej i dac mu wyliczyc droge od nowa. jesli nie jestem pewien ktoredy mnie poprowadzi, porownuje jego propozycje z mapa i sam decyduje czy mi to odpowiada, czy nie. pozdrawiam piotr [ Dodano: Sro, 12.12.2007, 13:18 ] jeszcze kilka fotek w wolnej chwili. moj wczorajszy ladunek. 26T drutu. jak widac nie do konca sie zmiescil na naczepie tegoroczna impreza i dwa brytyjskie zabytki. ERF, sadzac po tablicy z okolic 1985 roku, i sporo starszy foden. obydwa sa uzywane do przestawiania naczep w firmie w ktorej mialem dzisiaj rozladunek |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |