mniemam ze poziomowanie sie odbywa przez zawor mechaniczny z ciegnem przymocowanym
do dyfra? a ponoszenie i obnirzanie za pomoca elektor zaworow jesli tak macie to piszcie
moze cos pomoge...
bawielm sie sporo z tym przy wolvie F12 ale mysle ze to jest podobny system.
na moje rozumowanie gdy ma byc poziom to nie powino byc napiecie w zadnym z
elektro zaworow po przelaczeniu na sterownie reczne elektro zwor winien odciac doplyw powietrza z zaworu mechanicznego od poziomowania i do sterownia po 1 elektro zworze
"w gore "" w dol" .napiszcie czy sterownie jest tak jak mowielem jesli tak to moge mniej
wiecej opisac jak dziala tam uklad powietrzny...
mam nadzieje ze cos pomoglem...
_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych
Nowy Sącz i okolice - Zapraszam
DPTacho.pl