Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 maja 2008, 18:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 maja 2008, 18:17
Posty: 11
GG: 0

Pytanie dotyczace silnikow na tymze ukladzie. Glownie chodzi mi o warsztaty zajmujace sie wymiana uszkodzonych elementow w samochodach renault premium dci, man tga D20, D26, iveco eurocargo i inne na CR.
W 95%przypadkow jest mozliwa pelna regeneracja wtryskiwaczy co znacznie zmniejsza koszty. Czekam na odzew i pytania od zainteresowanych.


Post Wysłano: 19 maja 2008, 20:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2008, 20:13
Posty: 49
GG: 0

ile kosztuje reg wtryskiwacza 420 dci


Post Wysłano: 19 maja 2008, 21:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 maja 2008, 18:17
Posty: 11
GG: 0

Witam. Ta premiumka to pewnie EURO3? Jakie sa objawy? Dlugo kreci badz zapala tylko na samostart? SZczeka duzo pali? Koszt jest zalezny od tego czy wymieniamy końcowke na nowa czy tylko skupiamy sie na regeneracji zaworka i ustawieniu wtryskiwacza. Koszt od ok200 zl za sztuke do ponad 300 wraz z nowa koncowka BOSCHa. Na nowej koncowce po regeneracji wtryskiwacza i jego ustawieniu praktycznie nie ma roznicy miedzy nowym a regenerowanym. Chetnie odpowiem na pytania.
Pozdrawiam
Moje gg 3568051


Ostatnio zmieniony 20 maja 2008, 17:27 przez commonrail, łącznie zmieniany 2 razy.

Post Wysłano: 19 maja 2008, 21:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2008, 20:13
Posty: 49
GG: 0

euro 3 brak mocy szczeka jak zchodzi z obrotów mała szczelność podaj swoje namiary


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: