Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 31 lip 2008, 13:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lip 2007, 13:03
Posty: 228
GG: 7
Samochód: Służbowy
Lokalizacja: GSL

Mam problem jak w temecie, potrzebuję maszynki, która zwiększałaby przebieg fiata ducato. Jest to nowy model, a przebieg muszę codzennie zwiększyć w celu "wyrobienia" dziennego limitu kilometów. :shock: Wie ktoś gdzie można takie coś nabyć, ew. jak to zrobić. Jeśli ktoś bałby się pisać o tym tak na forum możemy porozmawiać na gg, mój nr. 9447150
Czekam na szybką odpowedź, z góry dzięki!!

_________________
A -> 09.12.2009 ;)
B -> 09.12.2009 ;)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2008, 15:18
Posty: 542
GG: 6150050
Samochód: zielony

"Maszynka" takowa jest (komputer z interfejsem i oprogramowaniem), ale dysponują nią jedynie serwisy oferujące korektę liczników samochodowych (czytaj: punkty gdzie się cofa liczniki przed sprzedażą :twisted: ), i z tego co wiem usługa taka nie jest wcale tania :roll:

Jeżeli mógłbym coś zasugerować (nie wiem czy się sprawdzi, bo nie piszesz czy przebieg jest sprawdzany codziennie np. "na fajrant", ani jakie masz warunki):

Stawiasz auto, stabilizujesz je klinami/klockami, oś napędową podnosisz do góry lewarkiem (zalecane postawienie na dwóch "kozłach"), odpalasz, wrzucasz nadbieg, ewentualnie dociskając czymś pedał gazu i niech sobie "jedzie" :mrgreen:

_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE :twisted:
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lip 2007, 13:03
Posty: 228
GG: 7
Samochód: Służbowy
Lokalizacja: GSL

Przebieg nie jest sprawdzany codziennie,ale lepiej, żeby auto po fajrancie stało już z odpowiednią liczbą kilometrów. Co do stawiania auta na kołki to raczej nie będzie dobry pomysł, bo nie może być przepałów, a nie ma zbytnio nawet na takie opercaje czasu i miejsca. Jak mój tata śmigał VW T4 (po liftingu) to miał w kabinie "wybebeszone" 2 kable i taki mały moduł w malutkim pudełeczku, który podlączał do zapalniczki i do tych 2 kabelków i auto normalnie stojąc na prakingu miało full speed na liczniku i kilometry leciały i wystarczyło odłączyć kiedy było wiadomo, że liczba km jest nabita. :> O coś takiego właśnie mi chodzi, tylko że ma być do Fiata Ducato. Oczywiście, nie mówię, że chciałbym, żeby ktoś mi to zrobił za darmo :!:

_________________
A -> 09.12.2009 ;)
B -> 09.12.2009 ;)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2008, 15:18
Posty: 542
GG: 6150050
Samochód: zielony

Cytuj:
Jak mój tata śmigał VW T4 (po liftingu) to miał w kabinie "wybebeszone" 2 kable i taki mały moduł w malutkim pudełeczku, który podlączał do zapalniczki i do tych 2 kabelków i auto normalnie stojąc na prakingu miało full speed na liczniku i kilometry leciały i wystarczyło odłączyć kiedy było wiadomo, że liczba km jest nabita. :>
Prawdopodobnie był to nowszy T4 z licznikiem elektronicznym. W licznikach takich prędkość jest odczytywana przy pomocy czujnika umieszczonego na wale napędowym (w Mercedesie, bo w innych to różnie może być) i ten "moduł" to zwykł generator takich impulsów, który się wpina między kabel łączący ten czujnik obrotów wału z licznikiem :mrgreen:

Czyli tak: znajdujesz sobie taki regulowany generator (może być nawet laboratoryjny elektroniczny - większe możliwości regulacji parametrów, czytaj: podpasujesz w razie czego do większej ilości aut :mrgreen: ; możesz nawet spróbować z tym od T4), znajdujesz ten kabelek, rozcinasz, robisz sobie końcówki do szybkiego podłączenia, i powinno śmigać jak w T4 :twisted:

W zasadzie to ja się na Fiatach nie znam, tylko Mercach 8)

_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE :twisted:
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lip 2007, 13:03
Posty: 228
GG: 7
Samochód: Służbowy
Lokalizacja: GSL

Cytuj:
Prawdopodobnie był to nowszy T4 z licznikiem elektronicznym.
Tak, to była ta nowsza wersja T4.



Ok. Dzięki, może coś się wykombinuje... Zobaczymy.

Jak coś to czekam na dalsze pomysły :idea:

_________________
A -> 09.12.2009 ;)
B -> 09.12.2009 ;)


Ja będąc na Twoim miejscu gdybym musiał tak kombinować, to wolałbym zmienić pracę...


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2008, 15:18
Posty: 542
GG: 6150050
Samochód: zielony

Nie chce mi się przepisywać tych wszystkich linków i w ogóle ;-)
http://www.bus-forum.pl/topics22/5277.htm#73339
Znajomy temat, nieprawdaż??? :twisted:
Mam nadzieję, że teraz rozwiałem wątpliwości jeśli jakieś były, a szczegółów należy szukać w podanych linkach, albo druknąć i iść do "fachowca" :mrgreen:

Hehe, reklama dźwignią handlu... Skoro kolega też ma 190'tkę to może i na mercedesiarskim forum się pokaże :?: :>

_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE :twisted:
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 maja 2008, 23:29
Posty: 18
GG: 0

Ładnie to tak przechwalać się jak by tu kogos oszukać. Obojętnie czy licznik w przód czy w tył to zastanówcie się co by to było jakby każdy tak każdemu robił...Nie tylko w kwestii liczników


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: