Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 paź 2008, 17:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 paź 2008, 15:24
Posty: 5
GG: 0
Samochód: MAN'ek
Lokalizacja: NS

witam! problem dotyczy Mana 22.403 95r
rozleciała się właśnie tarcza sprzęgła-w pewnym momencie przejścia z górnego pokładu na dolny(redukowałem z 8 na 3, oczywiście prędkość niewielka bo się zatrzymywałem i sprzęgła nie puszczałem) strzeliła i zapaliła się kontrolka EDC- teraz zaczyna się świecić w chwilę po zapaleniu, nie wyczułem czy spadła moc itp, bo ledwie dojechałem do domu. Co teraz? czy sprzęgło może mieć związek z EDC? czy może to wina innego mechanizmu?(styki już sprawdzałem)
tarczę zamierzam zmieniać sam-czy może mnie tam "coś" zaskoczyć?(skrzynia chyba zf16)
przyznaję, do tej pory miałem kontakt głownie ze starami :) i steyrami(tu robiłem tarczę-także skrzynia zf 16) z góry dziękuję za rady!

pozdrawiam!


Post Wysłano: 04 paź 2008, 20:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 kwie 2008, 18:44
Posty: 224
GG: 3958206

mysle ze to akurat to jakis zbieg okolicznosci z EDC!!! a sprzegło to prosta sprawa wiec dasz rade zadnych zagadek to nie ma!!! a z tym EDC to ciezko powiedziec!!! a silnik pracuje normalnie??? moze zerwałojakis przewod przytakiej redukcji ciezko powiedziec!!! pozdrawaim


Post Wysłano: 04 paź 2008, 22:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Gdy poszło sprzęgło mógł zostać uszkodzony jeden z dwóch czujników prędkości obrotowej koła zamachowego. Gdy jeden z czujników padnie EDC przechodzi w tryb awaryjny

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 16 paź 2008, 17:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2008, 22:35
Posty: 75
GG: 483170
Samochód: IVECO MAN DAF SCANIA RENAULT
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

po wymianie sprzęgła i tak najprawdopodobniej bedziesz musiał jechac na komputer, żeby ci je wykalibrowali. proponuje ci więc abyś si od razu spytał o co chodzi z tym błedem .

_________________
HELP-TIR-Pomoc24 help-tir@wp.pl GaduGadu 483 170
Elektromechanika ciężarowa


Post Wysłano: 16 paź 2008, 21:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

co chcesz kalibrować w manie z 95 roku


Post Wysłano: 16 paź 2008, 22:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 23:08
Posty: 183
Lokalizacja: śląskie

z pewnością uszkodziło jeden z czujników. Jak ściągniesz skrzynię biegów to wtedy masz lepszy dostęp to tych czujników tym bardziej jak masz intarder. W F2000 nie robi się żadnej kalibracji jak podpowiada Dominik2004


Post Wysłano: 17 paź 2008, 14:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 paź 2008, 15:24
Posty: 5
GG: 0
Samochód: MAN'ek
Lokalizacja: NS

dzięki za rady! owszem, poszły obydwa czujniki na kole zamachowym, po wymianie(200zł za jeden...) wszystko wróciło do normy. pozdrawiam!


Post Wysłano: 17 paź 2008, 19:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2008, 22:35
Posty: 75
GG: 483170
Samochód: IVECO MAN DAF SCANIA RENAULT
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

sorry nie doczytałem :wink:

_________________
HELP-TIR-Pomoc24 help-tir@wp.pl GaduGadu 483 170
Elektromechanika ciężarowa


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: