Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 wrz 2008, 18:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2008, 19:40
Posty: 1
Samochód: scania

Posiadam scanie 124 potrzebuje informacji odnasnie zaciskow hamulcowych knorr z potencjometrem zurzucia klockow hamulcowych. Jak sprawdzic i podlonczyc ten potencjometr bez auta.Czy, jest taka morzliwosc jesli jest to jak to zrobic.


Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, 18:42 przez Toreba, łącznie zmieniany 1 raz.
Temat przeniesiony.


Post Wysłano: 30 wrz 2008, 18:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2008, 17:01
Posty: 56
GG: 0

do czego chcesz podpinac ten "potencjometr" bez auta??


Post Wysłano: 05 paź 2008, 7:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2008, 10:40
Posty: 40
GG: 0
Lokalizacja: białystok

to nie jest potencjiometr tylko przetwornik analog-cyfra i bez podłączenia do auta i podłączenia komputera nie da się sprawdzic i wyregulowac


Post Wysłano: 05 paź 2008, 19:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

Cytuj:
to nie jest potencjiometr tylko przetwornik analog-cyfra i bez podłączenia do auta i podłączenia komputera nie da się sprawdzic i wyregulowac
jaki przetwornik :?: :!:

To jest zwykly potencjometr wieloobrotowy. Wychodza z niego 3 przewody: dwa przewody podlaczone pod sam element oporowy, a trzeci to tzw suwak.

Zreszta popatrz sobie na schemat.


Post Wysłano: 05 paź 2008, 22:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

do kolegi Darka - najlepiej podpiac pod modulator jak w oryginale i za pomoca komputera wyregulowac pod odpowiednia grubosc klockow. Jezeli masz to razem z zaciskiem, a potrzebujesz sam potencjometr to np rozkrec zacisk na maksa tak jak bys nowe klocki mial wkladac i odkrec ten potencjometr. To samo zrob u siebie w zacisku i zaloz ten drugi i powinno byc ok.
A tak ta sucho bez samochodu to mozna poprobowac uzyc omomierza i porownac z tym ktory masz sprawny w autku. Na dwoch wyprowadzeniach bedzie staly opor, a trzecie wyprowadzenie bedzie zmienne w zaleznosci jak nim pokrecisz. Trzeba rowniez sprawdzic czy rezystancja zmienia sie w sposob plynny i nie ma zadnych "dziur".


Post Wysłano: 07 paź 2008, 5:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2008, 10:40
Posty: 40
GG: 0
Lokalizacja: białystok

jak nie wiesz to nie wypowiadaj się a możesz sprawdzic w realu rozbierając ja to zrobiłem


Post Wysłano: 07 paź 2008, 17:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

dobra to napisz moze skad i jakie sygnaly analogowe pobiera ten "przetwornik" i na jakie cyfrowe sygnaly przetwarza. Skad ten "przetwornik" bierze w ogole zasilanie ?
Jezeli mozesz to podaj symbol tego przetwornika/ukladu scalonego.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: