wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Z Man-a F90 na F2000 http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=18528 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ArturMAN [ 23 sty 2009, 11:07 ] |
Tytuł: | Z Man-a F90 na F2000 |
Siema! Znalazłem na allegro Man-a f90 rok 93 na bdf. Jeśli miał bym zamiar przerabiać na f2000 to co bym musiał wymienić? Czy przy sprzedarzy jest gorzej sprzedać takiego Kombinatora:) I czy się opłaca go kupić za takie pieniądze? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T945436 Czy moze lepiej zainwestować troche więcej i kupić: http://allegro.pl/item534901473_man_26_ ... e_bdf.html Dziękuje:) |
Autor: | MAN [ 23 sty 2009, 11:25 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Za tą różnicę siedmu tysięcy złoty brałbym F2000. i tak nie przerobisz F90 na F2000 lub koszta będą podobne do różnicy ceny. Zewnątrz auta trzeba zmienić zderzak stopnie wejsciowe i ewentualnie atrape tak jak jest zmieniona w tym żółtym manie W środku niestety trzeba zmienić całą tablice a to są koszta |
Autor: | eRKaZet [ 23 sty 2009, 14:02 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Cytuj: Za tą różnicę siedmu tysięcy złoty brałbym F2000. i tak nie przerobisz F90 na F2000 lub koszta będą podobne do różnicy ceny. Atrapy nie trzeba wymieniać, w pierwszych F2000 grille były takie same jak w F2000. Tak jak napisał MAN, konieczna byłaby zmiana całego kokpitu, przedniego zderzaka, stopni wejściowych. Słyszałem także, że inne są też ramiona lusterek.
Zewnątrz auta trzeba zmienić zderzak stopnie wejsciowe i ewentualnie atrape tak jak jest zmieniona w tym żółtym manie W środku niestety trzeba zmienić całą tablice a to są koszta |
Autor: | MAN [ 23 sty 2009, 16:38 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Ramiona lusterek F2000 są grupsze niżw F90 no i zewnątrz trzeba by zmnienić tłumik z okrągłego na kwadratowy |
Autor: | sebotrucker [ 23 sty 2009, 20:27 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Powiem Ci kolego, że my przerabialiśmy f 90 na f 2000 i jest to nie pełne przerobienie bo założylismy zderzak wraz z lampali reflektoramiod f 2000 do tego stopnice od f 2000 obrzerza kabiny, narożniki kabionwe, nadkola przednie, ramiona lusterek wraz z lusterkami. My tylko i wyłacznie bazowaliśmy na częsciach używanych ale orginalnych a cała przeróbka wyniosła nas około około 6000zł, Wnętrze i tłumik zostały nie ruszone. Więć jezali chciałbyś przerabiać i kupować tylko nowe i orginalne częsci to przekaładka wyniesie Cię ponad 10000zł Ale jest małe pocieszenie, że stary zderzak i wszystkie częsci ze starego modelu możesz sprzeda a cena jaką za nie weźmiesz to ponad 3000zł W f 2000 masz wąską kabine a w f90 szeroką, wyposażenie identyczne w obydwu autach f90 ma większy przebieg i mniejszą moc, i do małych poprawek po za tym wizualnie w bardzo dobrym stanie |
Autor: | ArturMAN [ 24 sty 2009, 19:38 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Po długich rozmowach zdecydowaliśmy kupić MAN-a TG410(430)A bdf 6x2. Wczoraj oglądaliśmy jednego ale był bity(Pogięta rama);( Mam 1 pytanie jeśli w manie tga jest pomalowany zderzam przedni na kolor samochodu(w tym przypadku na jasno niebieski) to oznaka ze jest powypadkowy?? |
Autor: | eRKaZet [ 24 sty 2009, 19:47 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Cytuj: Mam 1 pytanie jeśli w manie tga jest pomalowany zderzam przedni na kolor samochodu(w tym przypadku na jasno niebieski) to oznaka ze jest powypadkowy?? Nie, zderzak lakierowany dostępny był za dopłatą.
|
Autor: | MAN [ 24 sty 2009, 19:48 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Cytuj: Po długich rozmowach zdecydowaliśmy kupić MAN-a TG410(430)A bdf 6x2.
Nie koniecznie wychodziły wersje z czarnym zderzakiem nie malowanym i w kolorze kabiny. Do myślenia może ci dać jeśli zobaczysz pod tym niebieskim jakiś inny kolor lub szarą farbę. Taki kiedyś zderzak widziałem był kiedyś żółty a na wieszchu był pomalowany na szaro. Ten szary kolor miał imitować orginalny kolor nie malowanego zderzaka wyglądało to ochydnie z przebijajacym kolorem zółtym w odpryskach lakieru
Wczoraj oglądaliśmy jednego ale był bity(Pogięta rama);( Mam 1 pytanie jeśli w manie tga jest pomalowany zderzam przedni na kolor samochodu(w tym przypadku na jasno niebieski) to oznaka ze jest powypadkowy?? |
Autor: | sebotrucker [ 25 sty 2009, 1:59 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Jeżeli pod niebieską farbą widniej biały podkład to znaczy, że auto nie było malowane bynajmiej tak mamy w f 2000 a auto jest 100% nie wypadkowe. Najlepie kolego sprawdz zderzk od wewnatrz wejdz pod auto i zobacz czy nie było nic z plastików klejone bo częsci karoseri sa dosyć drogie i w wiekszości sa klejone |
Autor: | ArturMAN [ 25 sty 2009, 11:10 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Acha a na co trzeba uwarzać przy zakupie TGA?? |
Autor: | sebotrucker [ 25 sty 2009, 11:40 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Kolego ja bym patrzył najbardziej na silnik, puźniej na zawieszenie, stan opon, i ogólny stan auta. A dlatego, iż silnik jest najważniejszy wymiana i remont silnika jest bardzo kosztowna, auto moze być odpicowane tak tylko na handel a silnik może być wrak np: przegrzany to co Ci po takim aucie tylko szkoda nerwów i kasy |
Autor: | ArturMAN [ 25 sty 2009, 19:46 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Np. nie chce żeby mi elektryka padła u kolegi taty na bitej scani elektryka się zjarała a miesiąc póżniej rozrząd padł w scani z 2006r na bdf |
Autor: | sebotrucker [ 25 sty 2009, 21:16 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Jak coś miał źle podłączone halogeny, tabliczki siwecące, to mogło się tak stać |
Autor: | ArturMAN [ 26 sty 2009, 14:17 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Wole nie mieć bitej. Jest okazja man tga 410k. bdf 2001r. przyczepa kogel 2001r.90000zł |
Autor: | Bajzel [ 26 sty 2009, 14:25 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Cytuj: Jeżeli pod niebieską farbą widniej biały podkład to znaczy, że auto nie było malowane bynajmiej tak mamy w f 2000 a auto jest 100% nie wypadkowe.
A to nowe zasady są jakieś? Miałeś styczność z blacharstwem/lakiernictwem? Podkład możesz sobie wybierać z palety kolorów niczym bazę, a biały to najpopularniejszy i przy tym najtańszy podkład, więc...
|
Autor: | sebotrucker [ 26 sty 2009, 19:30 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
W manach kolego orginalnie dawali biały podkład |
Autor: | MAN [ 26 sty 2009, 19:32 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Cytuj: W manach kolego orginalnie dawali biały podkład
Nie koniecznie bo u mnie pod czerwonym lakierem jest sam czarny plastyk bez podkładu
|
Autor: | Bajzel [ 27 sty 2009, 0:58 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Albo czarny podkład Generalnie podkład dobiera się do koloru, tak by do pokrycia potrzebna była jak najmniejsza ilość lakieru (bazy tak zwanej), czyli na przykład do czarnego lub innego ciemnego lakieru czarny podkład, a do srebrnego biały lub szary - pod czerwony jest ceglany podkład używany zamiennie z czarnym, itd., wszystko zależy od widzimisie lakierni bądź samego lakiernika |
Autor: | ArturMAN [ 27 sty 2009, 18:59 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Acha czyli na pomalowany zderzak nie patrzeć? |
Autor: | MAN [ 27 sty 2009, 19:08 ] |
Tytuł: | Re: Z Man-a F90 na F2000 |
Patrzeć dopiero jak zobaczysz że ktoś go już sam malował. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |