Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 sty 2011, 20:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sty 2011, 20:39
Posty: 1
GG: 0

Witam co sądzicie o tym modelu??
SILNIK: F1CE0441A EURO 5, 4-cylindrowy, rzędowy16 zaworów (4 na cylinder), DOHC, z wielopunktowym, sekwencyjnym wtryskiem, układ zapłonowy statyczny z jedna cewką na świecę zapłonową, EDC, turbosprężarka i chłodzenie powietrza doładowującego „Intercooler”, chłodzony cieczą, wentylator włączany elektromagnetycznie, 3-drożny katalizator. Spełnia wymogi dyrektywy EEV 2006/51 (Emisja gazów spalinowych).
Silnik przełączany automatycznie na zasilanie benzyną – tryb rezerwowy (moc i moment ograniczony elektronicznie do 82 KM i 230 Nm)

pojemność skokowa 2 998 ccm
moc maksymalna 100 kW (136 KM) przy 2730-3500 obr./min.
moment maksymalny 350 Nm przy 1500-2730 obr./min.

SKRZYNIA BIEGÓW/OSIĄGI: 6-biegowa, zsynchronizowana
prędkość max. ok. 145 km/h


Post Wysłano: 14 sty 2011, 13:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

Hmm, zobaczymy co będzie przy 500 000 km :roll:
Jak silnik będzie trwały to zawsze tańsze rozwiązanie od klasycznego ropniaka.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: