wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Iveco TurboStar/TurboTech http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=2225 |
Strona 1 z 5 |
Autor: | fiergloo [ 11 sty 2006, 18:42 ] |
Tytuł: | Iveco TurboStar/TurboTech |
Te auta zaczynaly historie Iveco. Silniki mialy dosc spore pojemnosci. Turbo Star z 1982 roku mial 18 liltrow i 380KM. Ciekawie numerowana skala obrotomierza, bo w wartosciach nominalnych: 500, 1000, 1500 itd. do tego wskaznik obrotomierza przy zgaszonym silniku byl na godzinie 4. Deska bardzo podobna do tej z Eurostara. Przedewszystkim prosta, wiec nie projektowal jej jakis nawiedzony stylista. Silniki byly rozne- 360, 380, 420 i 480KM. Skrzynie biegow to tradycyjnie ZFy i EATONY. Polowki przerzucalo sie bez sprzegla ujmujac jedynie gazu. Co trapilo TurboStary?? Oczywiscie zgnilizna, ale tylko w naszym wilgotnym klimacie. We Wloszech te auta jezdza dalej i maja przejechane ponad milion. |
Autor: | oski1234 [ 11 sty 2006, 18:49 ] |
Tytuł: | |
Proszę przykładowe fotki: Turbostar: Turbotech: http://www.hankstruckpictures.com |
Autor: | Alexxxxx [ 11 sty 2006, 23:49 ] |
Tytuł: | |
Old Heiploeg truck (c) Alexxxxx - Alex Miedema - http://buzzybee.kratjebierhosting.nl/viewforum.php?f=48 |
Autor: | wojo2 [ 12 sty 2006, 19:40 ] |
Tytuł: | |
silniki stare ale jare bez problemu moizna osiągnąć 1 mln i więcej przebiegu,wadą jest to ze dosyć dużo palą ale to wynika z dużej pojemności trzeba dodać ze te kabiny w tamtych czasach należały do jednych z najbardziej komfortowych, musze przyznać ze dość przyjemnie sie takim jeżdzi ale mają troche kiepskie wyciszenie wnętrza :o |
Autor: | petrzask [ 13 sty 2006, 22:51 ] |
Tytuł: | |
Czy zwróciliście uwagę że ten Iveco w barwach russel davies ma w rogu atrapy znaczek Forda? czy to znaczy że pochodzi on z fabryki Forda po przejęciu jej przez IVECO? Widziałem już Turbostary które miały w rogu atrapy w celach marketingowych znaczki Magirus, Fiat, UNIC, a nawet OM, ale z Fordem nie spotkałem. Może to samowolka truckera? |
Autor: | Konr@d [ 04 lut 2006, 18:28 ] |
Tytuł: | |
Wrzucam tu taką fotkę, którą cyknąłem ostatnio podczas powrotu z krańcówki autobusowej (tak mówi się u nas w ŁDZ jakby ktoś nie wiedział). Proszę nie zabijcie mnie za jakość (Sony-Ericsson T610) |
Autor: | Radek13a [ 17 mar 2006, 16:39 ] |
Tytuł: | |
No takie Iveco zostawiło spory ślad dla transportu europejskiego! Silniki nie do zajechania uniwersalna kabina i miliony przejechanych kilometrów po europie |
Autor: | transport_express_gmbh [ 05 sie 2006, 23:19 ] |
Tytuł: | |
pierszy raz w zyciu widze takiego globka na takim iveciu możliwe że były takie wersje w bardzo małych ilościach bo chyba nikomu biechciało by sie dospawywac i kombinować |
Autor: | łukasz [ 05 sie 2006, 23:20 ] |
Tytuł: | |
No faktycznie nie jest to seryjna odmiana dachu proponowanego przez IVECO,tylko byc może jakaś samoróbka-albo robota jakiejś firmy zajmującej sie tego typu rzeczami tak jak np.Kuda podwyższa dachy do SCANII... Ciekawe ile tam w środku jest miejsca? |
Autor: | Cyryl [ 06 sie 2006, 8:04 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: ...Widziałem już Turbostary które miały w rogu atrapy w celach marketingowych znaczki Magirus, Fiat, UNIC, a nawet OM, ale z Fordem nie spotkałem. Może to samowolka truckera?
to nie jest/był chwyt marketingowy tylko Iveco-a były/są montowane w różnych miejscach w Europie. wadą tego systemu jest, że dochodzi do dowolnej innowacji w konstrukcji. i tak zapinka do łożyska oporowego w sprzęgle z pojazdów montowanych we Włoszech nie pasuje do aut montowanych we Francji. to jest jedna rzecz na której ja się sparzyłem, ale wydaje mi się, że takich niespodzianek jest więcej.
|
Autor: | magnum160 [ 06 sie 2006, 16:08 ] |
Tytuł: | |
no te autka są spoko, mój ojciec właśnie tym narazie jeździ i mówi ze woli to auto o premium auto jest fajne ma nawet klime tylko najgorsze są blachy teraz były właśnie wymieniane blachy i nowy lakier, silnik narazie elegancko chodzi a ma już ponad 800 000 przejechane:):):) |
Autor: | voxx45 [ 17 wrz 2006, 13:21 ] |
Tytuł: | |
(C)v8power.nl/forumbeta/ |
Autor: | Buber92 [ 10 gru 2006, 14:37 ] |
Tytuł: | |
Jeśli chodzi o turbostary to silniki są mocne i szybko się zbierają.Jednak z blacvhami jest gorzej co troche trzeba robic.Mój tato ma turbostara 420 KM już 7 lat jak do tej pory nic przy nim poważniejszego nie robił. Bardzo jest z niego zadowolony.Mój wujek ma Magnum 420 i jak razem gdzieś jadą to pod górke magnumka zostaje w tyle, tak samo jak ruszają ze świateł to tak samo POZDRO |
Autor: | Tomek-88 [ 09 lut 2007, 18:18 ] |
Tytuł: | |
Mielismy dwa turbostary jeden jest do dziś ,jak sie ociepli trzeba go powoli podszykowac i niech zrobi sobie pare kursów bo szko0da go złomować bo to on wlasnie podtrzymał naszą firme w ciezkim okresie gdy dwa nasze iveca mialy wypadek a ten musiał chodzić na okrogło ,nie był gaszony i nas nigdy nie zawiódł. Wcześniej był ciemno zielony,ładnie wyglądał teraz jest biały i tez nie gupio wygląda oto jego fota: http://img507.imageshack.us/img507/6494 ... 009on9.jpg |
Autor: | combol [ 10 lut 2007, 23:28 ] |
Tytuł: | |
Iveco mojego wujka doczekało swojego i teraz stoi ! (C) Combol |
Autor: | pawlo332221 [ 26 lut 2007, 23:18 ] |
Tytuł: | |
Oto TurboStar który przez kilka lat jeżdził w firmie mojego ojca: |
Autor: | GRZEGORZ [ 17 kwie 2007, 8:01 ] |
Tytuł: | |
Wiejski tuninng BIG TRUCK z mojego miasta |
Autor: | Matik [ 17 kwie 2007, 17:36 ] |
Tytuł: | |
TUTAJ troche historii ciezarowek IVECO. W google znalazlem ciekawy i bardzo ladny okaz: zrodlo: http://www.olafs-fotoseite.de/Klkw034.html |
Autor: | fiergloo [ 12 cze 2007, 14:44 ] |
Tytuł: | |
Iveco to dobra gablota, ale trzeba o nią dbac- blacharka rzeczywiście jest do bani, ale tylko na nasz klimat. Bo we Włoszech jest suche powietrze i Iveca są przez rdze nietkniete- więc na samym południu Włoch TubroStarów jest cała masa. |
Autor: | PiLu23 [ 22 sie 2007, 15:43 ] |
Tytuł: | |
ma ktos moze wnetrze tej ciezarowki ladna jest ta fura z globem nie wiedzialem takiego |
Strona 1 z 5 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |