wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
MAN TGM http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=2245 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Pazdz [ 12 sty 2006, 21:14 ] |
Tytuł: | MAN TGM |
Wiosną w sprzedaży pojawi się średniej wielkości MAN TGM, początkowo tylko w wersjach o DMC 18 t i z dzienną szoferką, nieco później oferta zostanie wzbogacona o wersje o DMC 12 i 15 t, szoferkę sypialną i sypialną z podwyższonym dachem. Na maj planowany jest debiut TGM z kabiną brygadową. Do jesieni dostępne będą wyłącznie dwuosiowe TGM-y 4x2, potem dołączy dwuosiowa odmiana 4x4 i trzyosiowa 6x4. Razem, do wyboru będą wówczas samochody w ośmiu rozstawach osi, na których będzie można osadzać zabudowy o długości od 3,9 do ponad 8 metrów. Dopiero jesienią pojawią się też TGM-y o DMC 15 i 18 t z w pełni pneumatycznym zawieszeniem. Źródłem napędu MAN-a TGM jest sześciocylindrowy turbodiesel common rail o poj. 6,9 l, produkowany w trzech wersjach mocy: 240, 280 i 326 KM. Standardowo silnik jest łączony z dziewięciostopniową, ręczną skrzynią biegów Eaton. Za dopłatą dostępna będzie 12-biegowa, zautomatyzowana przekładnia TipMatic. http://www.gieldasamochodowa.pl |
Autor: | Trc [ 19 sty 2006, 23:10 ] |
Tytuł: | |
No to czekamy na TGM. Ciekawe jakie będą wrażenia z jazdy tym samochodem i jakie będą jego osiągi. Ale pożyjemy zobaczymy. Ale z punktu widzenia samochodów krótkodystansowych myśle że będzie to dobry samochód, pewnie będzie dobrze zastępował MANa L2000. |
Autor: | Pazdz [ 19 sty 2006, 23:22 ] |
Tytuł: | |
Wydaje mi się, że L2000 zastąpił model TGL. To jest model, którego dmc wynosi 12 i więcej. A L2000 jeździ dużo 7,5 tonowych itp. To nie jest tranport lekki ani ciężki, coś po środku - średni. namieszałem |
Autor: | Trc [ 20 sty 2006, 1:04 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Wydaje mi się, że L2000 zastąpił model TGL.
Tak TGL zastąpił L2000 ! Sorki z mojej strony zaszła mała pomyłka chodziło mi o MANa M2000.
|
Autor: | AdekS [ 14 kwie 2006, 19:36 ] |
Tytuł: | |
MAN-a M2000 zastąpi TGM a mańka L2000 - TGL |
Autor: | Aleks [ 14 kwie 2006, 19:41 ] |
Tytuł: | |
AdekS zgadza się. To Man-a M2000 zastąpił TGM a nie TGL . No ale czasami się zdarza, że człowiek się myli i potem żałuje tego . |
Autor: | PIOTREK 1843 [ 14 kwie 2006, 20:56 ] |
Tytuł: | |
Bardzo mi się podoba ten Man i choć jestem zwolennikiem Mercedesa to jednak TGM wydaje mi się bedzie korzystniejszym wyborem. Stawiam Mańka na drugim miejscu w swojej klasie przed Atego ale za Dafem LF |
Autor: | ciezarowka [ 17 kwie 2006, 17:34 ] |
Tytuł: | |
M.A.N. to dobra maszyna ale i za to droga i stad się wzięło powiedzenie truckerskie- ,,MASZ MANA GRASZ PANA”. I na pewno będzie droższy od modeli innych marek tej samej klasy. |
Autor: | pitra [ 22 kwie 2006, 22:29 ] |
Tytuł: | |
Miałem okazję przejechać się tym TGM i nawet mnie zasokoczył swoim wyposażeniem zale jego wada to jego(CENA) jest ZA DROGIIII niedaleko mnie taki właśnie takim TGM stoi u (SZWEDKA) |
Autor: | ssss45 [ 29 paź 2006, 16:55 ] |
Tytuł: | |
TGM jest super samochod jezdze takim od miesiaca z wysoka kabina i duzo jej nie brakuje do tej w TGA bardzo dobry samochod na silnik i skrzynie tez narzekac nie mozna jednym slowem dobry samochod |
Autor: | kkabumm [ 09 kwie 2007, 19:47 ] |
Tytuł: | |
miałem okazję przejechąc się z tatą TGM-KIEM 18.330 z kabiną LX z bydgoszczy do Gdanska i z Bydgoszczy do Torunia kiedy wsiadłem do kabinki byłem w szoku jaka jest obszerna silnik także mocny i nawet przy max ładunku 10t radził sobie z górkami |
Autor: | zwoli [ 09 kwie 2007, 20:11 ] |
Tytuł: | |
bo jezdziles najmocniejsza wersją 330 to duzo jak na solo ciekawe jak sobie radzil by 240 z takim ladunkiem moj stary man 260 to na plaskim dobrze radzi sobie ale w gorach to juz ma co robic ale cena tgm mnie powala 18,240 z zabudową chłodnia to wydatek 350tys |
Autor: | zwoli [ 13 kwie 2007, 13:08 ] |
Tytuł: | |
ladownosc 9,5 t a jezdze bez przyczepy po solo tez ma co robic kontener 8 metrow 20 palet |
Autor: | zwoli [ 15 kwie 2007, 11:14 ] |
Tytuł: | |
Tak wystarczy ale pojechalem do krakowa i wtedy docenilem to ze są w tym aucie pulówki przy 10 tonach w górach ma co robic .Silnik jest dosc mocny ale ja uwazam ze 6,9 litra to za mala poj masz obroty to jedziesz a jak spadna ponizej 1500 to juz nima czym jechac.Ale po w miare plaskim terenie bez większych podjazdów to wystarczy.Bo taka jest opinia ze jelcz mial 240 i ciągal przyczepę a tu 260i malo.Ale jelcz mial ponad dwa razy wieksza poj silnika |
Autor: | Cichacz74 [ 03 sie 2007, 15:04 ] |
Tytuł: | |
pozwole sobie wstawic link do filmu nakreconego podczas testu prasowego MAN-a TGM 4x4 http://www.youtube.com/watch?v=qyEzqoYKViw |
Autor: | Kmietek [ 30 mar 2008, 23:28 ] |
Tytuł: | TGM 240km jak sobie radzi z 28 tonami? |
Witam, posiadam TGM 15.240 Auto ma teraz jezdzic pod miedzynarodowke i musze do niego kupic przyczepe. Z danych technicznych jest napisane, ze DMC calego zestawu (z przyczepa tez) moze ciagnac 28 ton. Mam pytanie odnosnie ludzi ktorzy jezdzili takim samochodem z przyczepa, czy to auto sobie jakos radzi z gorkami? bo jakos te 240 koni przy prawie 30 tonach to mnie troche przeraza |
Autor: | admineu07 [ 17 kwie 2008, 18:03 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGM |
Zalaczam kilka zdjec mojej nowej ciezarowki,ktora dostalem kilka dni temu na stan, niestety moja stara Scanie mi zabrali |
Autor: | admineu07 [ 18 kwie 2008, 4:39 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGM |
Cytuj: Kolego Admineu Maniek jest sprowadzony czy pracujesz za granicą ??? ładnie się prezentuje twój TGm-ek masz nowszy model niż nasz tyle że z niską kabiną i mniejszą mocą
Pracuje za granicą.Niska kabina mi w niczym nie przeszkadza , w Scanii tez mialem niska i bylo dobrze ,ja robie kółka najwyżej po 414km.Natomiast wkurza mnie ze ten Maniek ma wiekszy promien skretu,przez co duzo trudniej sie wcisnac w niektore ciasne uliczki.No i lusterka moglyby byc nieco wieksze i bardziej zabudowane ,bo przy ulewnym deszczu masz momentalnie brudne lusterka,podobnie jak w Daf-ie. Jak go dostalem to mial przejechane niecale 900km , jeszcze smierdzial nowoscia ,bo to model z drugiej polowy 2007r. Silnik moze i slabszy ale ja nie targam jakichs ciezkich ladunkow.Poza tym skrzynia w automacie ,przyjemnie sie prowadzi.Jak to na stronie Mana nie ma modelu tgm?? oczywiscie ze jest .http://www.man-mn.com/en/Products_%26_s ... raffic.jsp |
Autor: | kkabumm [ 18 kwie 2008, 8:15 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGM |
Cytuj: Jak to na stronie Mana nie ma modelu tgm?? oczywiscie ze jest . rzeczywiście ale wchodziłem na Polską stronę to nie było no to rzeczywiście jak mówisz że jeździsz na krótkie traski i ładunów ciężkich nie ciągasz to taki model wystarczy pozdro |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |