Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 lut 2010, 9:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2005, 18:35
Posty: 453

Witam.
W Mercedesie skrzynia przestała wbijać biegi. Wbije tylko 2 bieg i dalej nie chce przebić. Na trybie awaryjnym wbije tylko 5. Pisaliście na forum, ze można ją jakoś zresetować, czy dostosować pod siebie. Może ktoś napisać jak to zrobić.?


Post Wysłano: 20 lut 2010, 11:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 lip 2007, 20:07
Posty: 240
GG: 7415224
Samochód: CATERPILLAR 320 CL ME
Lokalizacja: Kasinka Mała

W mpI czy mp II??

_________________
ACTROSY I TGX TO COŚ PIĘKNEGO!!!!
MOJA KOLEKCJA W H0:
viewtopic.php?f=6&t=17988


Post Wysłano: 20 lut 2010, 11:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2005, 18:35
Posty: 453

Mp II. Skrzynia bez sprzęgła.


Post Wysłano: 20 lut 2010, 11:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 lip 2007, 20:07
Posty: 240
GG: 7415224
Samochód: CATERPILLAR 320 CL ME
Lokalizacja: Kasinka Mała

Czyli automat... oj to nie wiem jak się w takiej skrzyni robi reset, w manualu wiem jak ale tu to nie za bardzo pomogę :roll:

_________________
ACTROSY I TGX TO COŚ PIĘKNEGO!!!!
MOJA KOLEKCJA W H0:
viewtopic.php?f=6&t=17988


Post Wysłano: 20 lut 2010, 11:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2005, 18:35
Posty: 453

To może opisz jak się to robi w manualu?


Post Wysłano: 20 lut 2010, 11:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 lip 2007, 20:07
Posty: 240
GG: 7415224
Samochód: CATERPILLAR 320 CL ME
Lokalizacja: Kasinka Mała

Ale w manualu robi się to z użyciem sprzęgła, bez sprzęgła nie wiem jak się to robi ale jak chcesz to masz.

- włącz zapłon, zaciągnij ręczny i upewnij się że pali się kontrolka od ręcznego i w zbiornikach jest ponad 7bar.
- wyłącz zapłon, w "dżojstiku" wciśnij oba (L i P) przyciski i trzymaj tak przez całą procedurę uważając żeby nie przesunąć dźwignią w tył czy w przód,
- wciśnij sprzęgło i włącz zapłon - zaczną mrugać na wyświetlaczu połówki, a po chwili na zmianę z "N-ką"
- odpal silnik,
- kiedy klepnie "dżojstik" ( stuknie w środku ) - puść sprzęgło, klepnie ponownie - wciśnij sprzęgło ( ruch pedałem sprzęgła powinien być zdecydowany i do oporu ), każde klepnięcie to ruch pedałem sprzęgła ( wciśnięcie lub odpuszczenie ),
- po zakończeniu nauczania zapali się na stałe "N"

Najczęściej za pierwszym razem się to nie udaje dlatego można zrobic to jeszcze raz

_________________
ACTROSY I TGX TO COŚ PIĘKNEGO!!!!
MOJA KOLEKCJA W H0:
viewtopic.php?f=6&t=17988


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: