Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 kwie 2010, 14:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 sty 2010, 17:10
Posty: 9
GG: 13612744
Samochód: Scania 144L 460
Lokalizacja: Olsztynek

Witam mobile !!! Mam taki problem z grupami w dafie cf-ie. Z 4 nie mogę wrzucić 5 ponieważ górna grupa nie chce się załączyć , a gdy czasami załączy po dłuższym wajchowaniu , to z kolei później nie chce przełączyć się na dolną. Można tak jechać i wajchowac 20 km. i nie łapie nie wiem co się stało. w dafie oczywiście jest skrzynia manualna.:D W dafie sprężarka jest w porządku bo była sprawdzana , olej też nigdzie nie leci. Podobny problem jak u ERKAZET ale to nie sprężarka ani tłok i nie włącza się jedynka tylko dalej jedzie się czwórką. Z góry dzięki za pomoc :)

POZDRO :mrgreen:

_______________________

Maszyna gwizda tylko kierowca piz..


Post Wysłano: 09 kwie 2010, 18:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2008, 23:41
Posty: 163
GG: 0

Jeśli jest to Daf EURO 1-2, to w nich często przegniwały kable w wiąsce elektrycznej. Czasami zanikało światło cofania lub nie działał wskaźnik paliwa. Wiązka o której mówie znajduje się po prawej stronie skrzyni biegów i przechodzi do ramy, jest ona zagięta w U i w zagięciu które jest do dołu zbiera się w peszlu woda i gniją kable.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2010, 9:53
Posty: 6
GG: 0
Samochód: DAF

Gdyby byla to wina pradu to nie bylo by dolnej skrzyni.Na moje jest to zaworek ktory zaciera sie,trzeba wymontowac tloczek wyczyscic i nasmarowac wazelina.Znajduje sie on z lewej strony skrzyni biegow.


Post Wysłano: 05 cze 2010, 18:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Dwa tygodnie temu tacie skończył się właśnie przełącznik górna/dolna skrzynia. Po rozebraniu zaworu który U NAS znajduje się na górze skrzyni biegów (pod podestem) wystarczyło przeczyścić tłoczek - po tej operacji wszystko wróciło do normy.

W naszym przypadku auto to DAF 95XF.380 z 1997 roku.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 11 cze 2010, 17:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1878
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Może też być ta "rączka" przy której znajdują sie przyciski na połówki i na przełączanie skrzyni. U nas w 95XF to było, ponieważ sie zużyła. Nowa o ile pamiętam kosztowała chyba 800 zł.

_________________
C, CE, KW :)


Post Wysłano: 11 cze 2010, 20:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2010, 10:10
Posty: 31
GG: 3779625
Samochód: DAF

do wymiany masz zawór wysoka niska skrzynia przy lewarku taka KOSTKA przykrecana na 4 srubach na klucz 13 lub imbus 6 lub 8mm


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: