Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2006, 22:20
Posty: 2

Pozdro dla wszystkich !!. Czy ktoś może mi powiedzieć co oznaczają skróty
które można znaleźć na wyświetlaczu MB Axor np TCO - chyba odnosi się do
tachografu. A inne FR, INS itd ??. :D :D


Tytuł:
Post Wysłano: 06 mar 2006, 15:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 wrz 2005, 22:11
Posty: 30
GG: 0

Witam
Jak tata wróci z trasy to ci napisze bo książki ma w aucie a tam wszystko jest napisane.
pozdro


Tytuł:
Post Wysłano: 07 mar 2006, 23:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2005, 11:47
Posty: 65

INS Instrument -wszystkie zegary i kontrolki na desce rozdzielczej
FR Fahrerregulung - Moduł odpowiedzialny za odczytywanie wszystkich czujników
MR Motrorregulung Moduł kontrolujacy prace silnika


Tytuł:
Post Wysłano: 09 mar 2006, 18:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2006, 22:20
Posty: 2

Rayan 24, wielkie dzięki !! :mrgreen:


Tytuł:
Post Wysłano: 09 mar 2006, 21:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2005, 11:47
Posty: 65

No problem :>
Jak coś potrzebujesz to sie pytaj Chetnie pomoge


Tytuł:
Post Wysłano: 09 mar 2006, 23:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 wrz 2005, 22:11
Posty: 30
GG: 0

Witam
Znalazłem to w instrukcji bo miałem jeszcze na CD do Actrosa
Obrazek
Musiałem tak pomniejszyc bo bardzo duży rozmiar był i na serwer nie wchodziło jak nie będziesz mógł rozczytać to podaj maila albo odezwij się na GG to wysle ci w większym rozmiarze. A samego tekstu nie mogłem skopiować bo było to w formacie PDF jak skopiowałem teskt to takie kwadraty wyskakiwały po wklejeniu.
Mój GG: 6023304
:D Pozdro :D


Edit by Mayday: na stronie http://www2.shrani.si/ możesz zamieszczać pliki pdf do 3MB
:idea:


Tytuł:
Post Wysłano: 06 maja 2006, 20:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 maja 2006, 14:56
Posty: 34
Lokalizacja: Lublin

Co moze znaczyc zapalanie sie na zółto kontrolki o znaku w postaci tak jakby linii falistej otoczonej nie do konca okregiem zakonczonym grotem strzałki ,jest to .ok 4 lub 5 kontrolka w prawo od konrolki check engine.Volvo jest z 1997 FH 16 470 ,jest to ciezarówka 3 osiowa nie ciagnik Zgóry dzieki za informacje

_________________
MISIEK


Tytuł:
Post Wysłano: 09 maja 2006, 21:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2006, 19:23
Posty: 50
GG: 0
Lokalizacja: LJA

Witam czy wie ktoś co oznacza błąd MR10310 w mercedesie Atego. Może ktoś wie jak zdobyć liste takich kodów. Byłbym niezmiernie wdzięczny.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 cze 2006, 10:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2005, 11:47
Posty: 65

Cytuj:
co oznacza błąd MR10310 w mercedesie Atego
To oznacza że jest za duży sygnał z obrotu wału


Tytuł:
Post Wysłano: 01 cze 2006, 11:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 kwie 2006, 20:17
Posty: 7
Lokalizacja: Suwałki

potrzebny mi spis kodów do Mercedesa Atego model 1528 rok 2001 jakby ktoś mał to bym prosił o przesłanie na maila


Tytuł:
Post Wysłano: 01 cze 2006, 21:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2006, 19:23
Posty: 50
GG: 0
Lokalizacja: LJA

Dzięki Rayan24. Na szczęście już ten błąd nie wyskakuje mam jeszcze problemy z błędami INS jak byś mógł pomóc to bym był wdzięczny te błędy to INS 0 0508, INS 1 0901, INS 1 0908.


Tytuł:
Post Wysłano: 07 cze 2006, 16:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2005, 11:47
Posty: 65

INS 00508 Czujnik poziomu paliwa (przewód prawdopodobnie ma przerwe)
INS 10901 Przewód diagnostyczny K ma przerwe
INS 10908 Przewód diagnostyczny K ma przerwe lub zwarcie do plusa


Tytuł:
Post Wysłano: 07 cze 2006, 21:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2006, 19:23
Posty: 50
GG: 0
Lokalizacja: LJA

Dzięki serdeczne Rayan24. Faktycznie wskaźnik paliwa nie działa i jest to ten jeden błąd, ale czy możesz jeszcze podpowiedzieć co oznacza przewód diagnostyczny K i jak z tymi problemami sobie poradzić- czy może trzeba pofatygować się do serwisu? Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: