Offline
Użytkownik
Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik
Najlepiej podjechac na diagnoze ManCatem ,tam w 15 minut mozna przejrzec wiekszosc parametrow .
Czy nie ma bledow na kokpicie?
Jak masz PTO to zwroc uwage czy czasami kontrolka zalaczenia nie swieci , czesto pada czujnik na PTO a system moze byc skonfigurowany na brak mozliwosci zalaczenia skrzyni przy aktywnej pompie.
Warto sprawdzic rzeczywiste cisnienie dochodzace do skrzyni ,jak jest za male to skrzynia sie nie uruchomi ,wtedy problem bedzie w systemie rozdzialu powietrza .
Jak powyzsze sa ok to skrzynia sie nie uruchomi jak ma blad pozycjonowania sprzegla , sprawdzic pozycje sprzegla w ManCat .
Piszesz ,ze po 2 godzinach slychac syk ..... wiec skoncentrowalbym sie na rzeczywistym cisnieniu dochodzacym do skrzyni, jak jest za male to swieci sie kontrolka na kokpicie koloru czerwonego , kolo zebate z wykrzyknikiem w srodku.Jak rzeczywiscie sie swieci to trzeba sprawdzic zawor rozdzielacza cisnienia kolo osuszacza byc moze ten nawalil .
( mam nadzieje ,ze nie masz elektronicznego rozdzialu cisnienia ,kosztowny i czesto nawala )