wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Następca FH już jest. http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=28623 |
Strona 1 z 37 |
Autor: | kubamich1 [ 13 gru 2010, 20:31 ] |
Tytuł: | Następca FH już jest. |
http://www.roadtransport.com/blogs/big- ... 06326.html http://www.roadtransport.com/blogs/big- ... -on-t.html |
Autor: | Adi17 [ 13 gru 2010, 20:37 ] |
Tytuł: | Re: Następca FH już jest. |
Na razie niestety wiele nie widać, trzeba czekać. Ale strasznie jestem ciekawy co to będzie za wynalazek |
Autor: | Mariuszz [ 13 gru 2010, 21:56 ] |
Tytuł: | Re: Następca FH już jest. |
Oby to było nowe Volvo, bo ta blenda nad szybą coś dziwnie podobna do Magnumkowej. |
Autor: | Scania Team [ 13 gru 2010, 22:20 ] |
Tytuł: | Re: Następca FH już jest. |
Cytuj: Oby to było nowe Volvo, bo ta blenda nad szybą coś dziwnie podobna do Magnumkowej.
Raczej Magnuma to nie jest bo tablice Szwedzkie i w ogóle widać że chinol... widać że szyba jest prosto postawiona, czyżby nowa konstrukcja kabiny?
|
Autor: | Scania Team [ 13 gru 2010, 22:25 ] |
Tytuł: | Re: Następca FH już jest. |
http://trailer.se/news.php?id=6892 |
Autor: | Borek [ 13 gru 2010, 22:30 ] |
Tytuł: | Re: Następca FH już jest. |
Na pierwszy rzut oka to mi zajechało Magnum na kilometr, ale po przyjrzeniu się to raczej jest to Volvo. Volvoski dolny grill z nowego modelu, wygląda globa a raczej okna reklamowego, łóżko z FH ze srebrną wstawką. To że na szwedzkich blachach to nic nie znaczy. W końcu Volvo Truck wykupiło Renault Trucks. |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 13 gru 2010, 22:47 ] |
Tytuł: | Re: Następca FH już jest. |
Czytamy uważnie 1 link Cytuj: It's no secrete either that the same cab structure will be used by Renault when it replaces the Magnum for Euro-6
|
Autor: | Mariuszz [ 13 gru 2010, 23:20 ] |
Tytuł: | Re: Następca FH już jest. |
W pierwszym linku to akurat wiele do czytania nie ma . Cytuj: It's no secrete either that the same cab structure will be used by Renault when it replaces the Magnum for Euro-6
No i ch***wo bo bryła Magnumki jest akuratnia i żadnych zmian jej nie potrzeba
|
Autor: | Scania Team [ 13 gru 2010, 23:24 ] |
Tytuł: | Re: Następca FH już jest. |
No fakt kabina bardziej z Magnum...ale dół "śmierdzi" volvem |
Autor: | Borek [ 13 gru 2010, 23:51 ] |
Tytuł: | Re: Następca FH już jest. |
Zobaczymy jak to będzie wyglądało jak wejdzie na rynek. Obecnie to wygląda tak jakby to Renault przejęło Volvo a nie na odwrót. FL=Midlum, FH=Magnum... |
Autor: | Anaheim [ 14 gru 2010, 8:26 ] |
Tytuł: | Re: Następca FH już jest. |
Cytuj: It's no secrete either that the same cab structure will be used by Renault when it replaces the Magnum for Euro-6
Cytuj: No fakt kabina bardziej z Magnum...ale dół "śmierdzi" volvem
Co nie znaczy ze to jest Magnum, bo jest to Volvo tylko pisza ze struktura kabiny moze zostac uzyta do Magnum.
|
Autor: | Igor [ 14 gru 2010, 13:45 ] |
Tytuł: | Re: Następca FH już jest. |
Heh, kolejny rok przyniesie wiele nowości (no chyba że Volvo będzie dłużej zwlekać z premierą). W końcu w listopadzie 2011 roku Mercedes zaprezentuje nową ciężarówkę która zastąpi Actrosa i Axora. |
Autor: | Levuss [ 14 gru 2010, 15:19 ] |
Tytuł: | Re: Następca FH już jest. |
Dawno mnie na forum nie było a tu taka nowość . Dla mnie jest to mieszaniec Magnum z FH. Dół Volvo góra Magnum. Widać grill auta i wygląda to jak pomieszanie szwedzko-francuskie. Sama siatka grilla bardziej przypomina Magnum. Lusterka też bardziej podchodzą pod Renate. Szczerze, wolę żeby to było nowe Magnum niż FH. Dla mnie nowe FH powinno zachować wygląd obecnego modelu z dwoma zmianami. Przednia szyba powinna mieć mniejsze nachylenie a sama kabina mogłaby pójść parę cm w górę. Dało by to wiele przestrzeni i wtedy kabina FH byłaby jedną z największych przy zachowaniu obecnej stylizacji bardzo zgrabnie by to wyglądało. |
Autor: | arek17 [ 24 gru 2010, 16:32 ] |
Tytuł: | Re: Następca FH już jest. |
ja myślę ze porostu volvo doszło do wniosku że kabiny magnumki są bardziej wygodne |
Autor: | Undertaker [ 24 gru 2010, 23:08 ] |
Tytuł: | Re: Następca FH już jest. |
To wciąż tylko testy jeszcze ostateczny wygląd może się zmienić.Jakby chcieli poprawić aerodynamikę to mogą wprowadzić jeszcze poprawki w wyglądzie zewnętrznym. |
Autor: | Yari [ 30 gru 2010, 0:54 ] |
Tytuł: | Re: Następca FH już jest. |
Ja wątpie, aby nowy model był bardziej "magnumkowy". Myślę, że Volvo aż w takim stopniu ne zmieni "imagu" swojej marki. Mogą być jakieś zapożyczenia od magnumki, ale to w niewielkim stopniu, przecież jeden koncern nie będzie puszczał dwóch podobnych do siebie modelli. Zresztą, Volvo daje silniki i inne podzespoły do Renówek, ale i w Volvach typu fl, fe czyli na krótkie dystanse, są elementy w środku i (chyba) na zewnątrz RVI. Cytuj: Na pierwszy rzut oka to mi zajechało Magnum na kilometr, ale po przyjrzeniu się to raczej jest to Volvo. Volvoski dolny grill z nowego modelu, wygląda globa a raczej okna reklamowego, łóżko z FH ze srebrną wstawką. To że na szwedzkich blachach to nic nie znaczy. W końcu Volvo Truck wykupiło Renault Trucks.
Volvo nie przejęło RT. Tylko połączyli się oni w jeden koncern.
|
Autor: | krzychu195 [ 30 gru 2010, 14:07 ] |
Tytuł: | Re: Następca FH już jest. |
Dokładniejsze dane wynikające z rejestracji https://www21.vv.se/fordonsfraga/FragaP ... ordon.aspx |
Autor: | Levuss [ 31 gru 2010, 12:58 ] |
Tytuł: | Re: Następca FH już jest. |
Cytuj: Dokładniejsze dane wynikające z rejestracji
Bardzo ciekawa stronka. Wynika z niej, że prezentowany pojazd ma silnik o kodzie BA i mocy 515kW co daje 690 koni.https://www21.vv.se/fordonsfraga/FragaP ... ordon.aspx Dane po przetłumaczeniu z googla translate: Cytuj: Identyfikacja pojazdu
czyżby namiastka nowej najmocniejszej ciężarówki?:Rejestracja: CKN085 Marka: 64R VOLVO Kolor: Biały Typ pojazdu: LB Fordonsår: 2011 Klasa Typ pojazdu: Numer podwozia: YV2AP90D2BA699271 Numer identyfikacyjny: Data zatwierdzenia: Najnowsze regbevis UE Część 1: 13.10.2010 Najnowsze UE Część regbevis 2: 18.08.2010 Nazwa handlowa: Informacje: Właściciel / Użytkownicy Nazwa: Volvo Truck Corporation Adres: AVD 26 736, AB3N Kod pocztowy: 405 08 Data zakupu: 18.08.2010 Miasto: Göteborg Informacje ubezpieczeniowe Ubezpieczenia: IF Data Ubezpieczenia: 18.08.2010 Dane dotyczące pojazdu Status pojazdu: w ruchu drogowym (13.10.2010) Tymczasowa rejestracja: No Prywatny import: Brak Liczba właścicieli: 1 dla ruchu handlowego: Brak Pojazd przejechał: Edytor Producent: W ruchu po raz pierwszy w Szwecji: 13.10.2010 W ruchu po raz pierwszy za granicą: Właściciele Bound zwolnienia: Tak Właściciele kończy Bound zwolnienia: Brak Informacje o Inspekcji Ostatnio zatwierdzony kontroli: Nakaz: Brak Zakaz prowadzenia pojazdów: Brak Stan licznika: Informacje podatkowe Pojazdy podlegające opodatkowaniu: Tak, zakazy użytkowania: Brak Årsskatt, bezpłatny: 12 679 Zwrot na zamknięcie, SEK: 2147 podatek od pojazdów Charged, SEK: 0 Opłata pobierana, SEK: 0 Miesiąc płatności / s: październik, lutym, czerwcu Minął podatku od pojazdów / opłaty, SEK: 0 Opłaty od użytkownika (Rs. / rok): 12 158 Road Records Opłata: SEK 65 będą wypłacane, gdy årsskatten. Pojazd ma wspólnego poboru opłaty zapis drogi płatne w huvuduppbördsmånaden. Dane techniczne Numer silnika: Body: Truck (BA) Karosserikod konkretnych celów: Objętość wyrzutowa, cm3: Skrzynia biegów: Automatyczna / DODATEK Liczba pasażerów, max: 1 Liczba pasażerów siedzących, max: 2 Liczba opasane pasażerów, max: 1 Liczba pasażerów na wózkach inwalidzkich, max: Liczba pasażerów stojących, max: Ciężar podatkowy, kg: 26 000 Masa własna, kg: 12 400 Waga, kg: 32.000 Obniżenie masy całkowitej, kg: Maksymalna masa przyczepy, kg: Maksymalna masa przyczepy, kg, bez hamulca: Holownicza dopuszczalnej masie całkowitej w B-power, kg: Maksymalna masa całkowita, kg: 60.000 wagi Maksymalne obciążenie, kg: 19 600 Dopuszczalna masa ładunku, kg: 13 600 Połączenie: JUMPER Zasięg działania, itp.: Zasięg działania UE, itp.: 9780 Układ hamulcowy: Skuteczne hamulce: Nie. Długość skrzyni ładunkowych, itp.: Zwis przedni, mm: 1360 Zwis tylny, itp.: Wyposażenie: Mosty napędowe z przodu: Napęd tylnej osi: 2 Liczba kół: 10 Max rozstaw osi 1-2 mm: 4600 My rozstaw osi 1-2, mm: 4600 Max rozstaw osi 2-3 mm: 1370 My rozstaw osi 2-3 mm: 1370 Technicznie dopuszczalna masa na oś, kg: 9000 Technicznie dopuszczalna masa / grupę osi, kg: 23.000 Rozmiar opon oś 1: 385/65R22, 5 Rozmiar opon oś 2: 315/80R22, 5 Rozmiar opon osi 3: 315/80R22, 5 Pasmo, itp.: Długość, mm: 10 050 Szerokość mm: 2550 Wysokość, mm: Paliwa 1: DIESEL Pojemność zbiornika paliwa, l: 505 Moc silnika, kW: 515,0 Power Standard: EC Współczynnik absorpcji, M-1: 0,6100 Uwaga: 2008 http://www.roadtransport.com/blogs/big- ... ne-tr.html piszą tam, że te 770ps jest w prawdzie atrapą, ale kto wie może to przyszłe najmocniejsze FH16? |
Autor: | kubamich1 [ 03 sty 2011, 1:32 ] |
Tytuł: | Re: Następca FH już jest. |
Norki coś tam piszą: http://www.berglitruckstop.no/viewtopic.php?t=9413 |
Autor: | użytkownik usunięty [ 03 sty 2011, 12:49 ] |
Tytuł: | Re: Następca FH już jest. |
Mi to jednak "śmierdzi" Volvem. Nad szybą, pomimo zamaskowania widać podświetlany glob. Układ świateł a'la Volvo - widać nawet fragment pozycyjnej z nowej wersji FH, lustra trochę pomieszanie TGX-a z M-B Actros MP3. W środku górne łóżko, co prawda ciężko widoczne, ale wygląda jak w Volvie, nawet widać zamki zatrzasków pasów opuszczających łóżko. Lustro czołowe typowo Volvoskie, umieszczone z boku, a nie jak w Magnumkach po środku. Ramiona wycieraczek z Magnum, ale uważnie przyglądając się otwierane stopnie ułatwiające mycie szyby czołowej i wymiany piór wycieraczek są tak, jak w każdym Volvie. Samo zawieszenie kabiny, a raczej przejście pomiędzy dolną częścią a kabiną wygląda jak w Chińczyku. Ja jednak obstawiam na nową twarz Volvo. |
Strona 1 z 37 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |