Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 31 gru 2010, 21:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

W DAFie w moście napędowym przy podniesieniu koła na lewarku i obracaniu go w przód lub tył wyczuwa się duży luz (nie jest to luz na wałku ataku). Po 50tys. km od wymiany oleju są wyczuwalne szorstkie drobiny, olej zmienił kolor na metaliczny.


Post Wysłano: 31 gru 2010, 21:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2009, 23:24
Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault

Jeżeli z oleju zrobiła się srebrzanka to bardzo zły objaw. Podejrzewam, że jedynym wyjściem będzie wymiana wkładu mostu prawdopodobnie zmielił się mechanizm różnicowy stąd ten luz na kole. Podejrzewam że ewentualna naprawa i wymiana części przekroczy cenę używki. Ja kupowałem wkład do magnumki e-tech za 4 tyś. Wymiana trwa parę godzin i po sprawie.


Post Wysłano: 01 sty 2011, 4:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 sty 2010, 1:00
Posty: 31
GG: 0
Samochód: Daf 45

Nie otworzysz, nie poczyścisz to się nie dowiesz :) Może nic a może czeka cię wymiana mostu. Nie ma co uprzedzać faktów. Rozbierałem kilka mostów i czasem wygląda poważnie a jest drobiazg, a czasem odwrotnie. Otwórz, kompresor z pistoletem do czyszczenia, opryskaj benzyną i zobaczysz co się zmieliło i czy w ogóle coś się zmieliło. Powodzenia.

_________________
najpierw był: Transit, Transporter T4 3 sztuki, Nissan Vanette >> Teraz jest: Sprinter 316 CDI, Citroen Jumper 2,5D, DAF 45.150.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: