Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 sty 2012, 19:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

WITAM
Była wymiana tarczy i docisku w tym celu skrzynia została wymontowany, po podłączeniu przewodów okazało sie ze ucieka powietrze z zaworu wybieraka (zostały wymienione cewki w zaworze) teraz jest w porządku ale jest tylko dolna skrzynia czyli wsteczny oraz 1,2,3,4 wyskoczył błąd na komputerze ZBR0298703 (chyba coś od Tacha), dodam ze na wyświetlaczu nie znajduje N (luz), nie ma rekacji na żaden przycisk na lewarku (skrzynia Zf16 ComfortShift), myśle ze coś z kasetą FRR.
- Proszę o pomoc jak sprawdzić czy to napewno błąd sterownika.
Sprawdziłem przewody wychodzące ze sterownika do skrzyni biegów nie ma zadnego impulsu elektrycznego.

Pozdrawiam

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Post Wysłano: 12 sty 2012, 20:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6013
Samochód: Volvo FH

Ja się na utomatach nie znam, ale jeśli jest błąd od tacha, to może chodzi o impulsator. Więc, może nie ma sygnału prędkości, co za tym idzie komputer nie wie kiedy przełączyć na dużą skrzynię...

Zaraz sie tu wypowiedzą mądrzejsi.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 12 sty 2012, 20:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Zacznij od sprawdzenia czujnika pozycji N, jeśli nie wyświetla ci N to nie przełączysz na górną skrzynie

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 12 sty 2012, 21:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

WITAM
W porzadku tylko która wtyczka jest od "N", ponizej foto.
http://zapodaj.net/515c5e5159cf.jpg.html

Pozdrawiam

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Post Wysłano: 12 sty 2012, 21:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

N- wtyczka nr. 2. Wtyczka nr. 4 czujnik obrotów, sprawdź czy te wtyczki nie zostały zamienione. Jak to możliwe ,że nie widzi N i go odpalasz żeby nim jeździć chyba , że go oszukujesz. A duża mała możliwe ,że jak wyciągana była skrzynia to kable ponaciągane i pękły w peszlu. Trzeba po prostu poszukać i podaj poprawny numer kodu błędu.


Post Wysłano: 13 sty 2012, 9:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

Witam
W miejscu gdzie powinno się świecic "N" na wyświetlaczu jest kreska, a odpala normalnie z kluczyka bez kombinacji, wyświetla tylko ten jeden błąd.

Pozdrawiam

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Post Wysłano: 13 sty 2012, 11:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Nie wspomniales nic o kalibracji sprzegla ,czy procedura zostala wykonana?

( reakcje FFR-u na sygnal przelacznika "N" mozna sprawdzic mostkujac piny we wtyczce ,sam przelacznik przepuszcza mase do FFR-u wiec jest to bezpieczna metoda testowania )


Post Wysłano: 24 sty 2012, 21:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

Witam
Dziękuje wszystkim za pomoc, usterka naprawiona, "wszystko" wróciło do normy lub prawie wszystko a mianowicie znów mam wyciek powietrza z tego bloku zaworowego ( u góry skrzyni), wcześniej był wyciek z małego zaworu z przodu, wymienione cewki i było oki teraz znów wyciek z zaworku lecz tego od spodu, czy to znów któras z cewek?, dodam że przełączanie połówek i skrzyni dolna górna działa, lecz ucieka powietrze. Spytam równierz co może być przyczyną uszkodzenia cewki jakieś zwarcie czy coś z ciśnieniem?.
Taki sam zawór jest od spodu z którego ucieka powietrze.
Obrazek

Pozdrawiam

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: