wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://fox.wagaciezka.com/

VOLVO VNL64T300
http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=33191
Strona 1 z 13

Autor:  kojakvolvo1976 [ 09 lis 2011, 20:03 ]
Tytuł:  VOLVO VNL64T300

Marka:Volvo
Model:VNL64T300
Rok produkcji: 2004
Przebieg: 350 000 mil = 560 000 km
Wyposazenie:
silnik D12 435HP, skrzynia Eaton 5+5 biegow z nadbiegiem, mosty Meritor przelozenie glowne 3:58
kabina dzienna, klimatyzacja,
Zabudowa: ciagnik siodlowy
Obslugiwane kierunki: zaparkowany w Klodzku czeka na prace.
Kupilem ten ciagnik 2 lata temu w Phoenix Arizona i uzytkowalem w Chicago ciagnac kontenery w promieniu 300 mil. Podejmujac decyzje o powrocie do kraju postanowilem zabrac volvo i tutaj go odnowic, a tak wyglada efekt koncowy. Jak bedzie zainteresowanie napisze cos wiecej.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Autor:  Kwiatula [ 09 lis 2011, 20:27 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Zdjęcia są bardzo małe, więc jak możesz to popraw to.
Poza tym fajna inicjatywa.
Co auto robi w PL?

Autor:  kojakvolvo1976 [ 09 lis 2011, 20:45 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Zakladalem nowy temat ze zdjeciami pierwszy raz i nie wiem co robie zle ze zdjecia sa za male. Na fotosik wieksze chyba nie wchodza. Prosze o podpowiedz.

Autor:  DAKS [ 09 lis 2011, 20:49 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Polecam ten serwer do uploadu fotek picturepush.com

Co do autka, wydaje się fajny, i zainteresowanie będzie na pewno, nie często spotyka się takie autko w Polsce ;)

Autor:  Pazdz [ 09 lis 2011, 21:09 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

No... to teraz zamontujesz mu "kurnik" i śmiało możesz ruszać na przerzuty.

Autor:  eldorado [ 09 lis 2011, 22:00 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Jak dla mnie kozak :] szkoda tylko że to tylko kabina dzienna. Wrzuć foty wnętrza - oczywiście normalnej wielkośc

Autor:  kojakvolvo1976 [ 09 lis 2011, 23:00 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Mam nadzieje ze w tym formacie wszystko da sie otworzyc w duzym oknie. Auto narazie nie jezdzi, czeka az wlasciciel uzupelni swoje kwalifikacje, nie bylo mnie w kraju 10 lat. Mam nadzieje ze znajde jakies ciekawe oferty wspolpracy na taki ciagnik. Jestem otwarty na sugestie.

Autor:  wojtas92 [ 09 lis 2011, 23:02 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Porządna robota, tylko co Ty nim w Europie będziesz robił...
Ps. Jestem ciekaw jak na bullbar'a zareagują służby mundurowe, które lubią się takich rzeczy czepiać.

Autor:  DAKS [ 09 lis 2011, 23:13 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

czy orurowanie w jakiś sposób się odsuwa ? czy trzeba odkręcać cały zderzak aby otworzyć maskę ?

Autor:  KooBS [ 09 lis 2011, 23:47 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Nie będziesz musiał czasem założyć lamp na tylne błotniki żeby móc się nim poruszać (legalnie) po drogach?

Autor:  kojakvolvo1976 [ 09 lis 2011, 23:55 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Z przodu widac dwie sruby ktore sie odkreca, a u dolu niewidoczne zawiasy na ktorych otwiera sie calosc do poziomu na wysokosci ok 30 cm od ziemi. Orurowanie spelnia funkcje ochronna i estetyczna. Kierowcy z Kanady twierdzili ze mozna udezyc tonowego łosia przy predkosci 100 km/h i chlodnica powinna zostac nienaruszona. Jest to bardzo wazna cecha w rozleglych lasach Kanady i temperaturze ok -40 C. To link do producenta http://www.aliarc.com/products/?sect=commercial_0

Autor:  kojakvolvo1976 [ 10 lis 2011, 0:00 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Cytuj:
Nie będziesz musiał czasem założyć lamp na tylne błotniki żeby móc się nim poruszać (legalnie) po drogach?
Na blotnikach sa diodowe lampy pozycja ze stopem i kierunkowskaz osobno plus przeciwmgielne w chlapaczach. Auto jest jeszcze przed pierwsza rejestracja tutaj , wiec mogoa zajsc jeszcze jakies zmiany. Narazie mam problem z podlaczeniem elektryki z tylu. Kierunkowskazy byly wspolne ze swiatlami stop. Poruszylem ten temat na innym temacie.

Autor:  Jacek [ 10 lis 2011, 0:24 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Pokaż wnętrze. Ta kabina wygląda jak z FM :)

Autor:  kojakvolvo1976 [ 10 lis 2011, 0:39 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Musze zrobic pare zdjec ze srodka bo nie mam zadnych. Kabina jest wezsza niz w europejskich modelach o jakies 20 cm. Nad szyba jest 3 i 2/3 szfki a europejske maja pelne 4. Najwiekszym uproszczeniem jest sztywne mocowanie przodu kabiny na ramie co niesie za soba dyskomfort.

Autor:  Star240 [ 10 lis 2011, 7:34 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Te dwie "rurki" za kabiną :P :P
Mógłbym prosić fotki spod maski :wink:

Autor:  eldorado [ 10 lis 2011, 10:07 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Jak dla mnie jet piękny. A jak to jest z przednimi reflektorami, nie musisz ich zmieniać w końcu to amerykan. Może nadawałby się na transport ponadgabarytowy, albo pod naczepy samowyładowcze albo naczepy podkontenerowe - bo chyba tu chodzi o zachowanie długości zestawu

Autor:  eRKaZet [ 10 lis 2011, 12:10 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Cytuj:
A jak to jest z przednimi reflektorami, nie musisz ich zmieniać w końcu to amerykan.
W większości, jak nie w każdym samochodzie sprowadzonym ze stanów trzeba zmienić reflektory, ponieważ są symetryczne, a europejskie przepisy wymagają asymetrycznych.

Autor:  jarek1997 [ 10 lis 2011, 20:04 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Cytuj:
Cytuj:
A jak to jest z przednimi reflektorami, nie musisz ich zmieniać w końcu to amerykan.
W większości, jak nie w każdym samochodzie sprowadzonym ze stanów trzeba zmienić reflektory, ponieważ są symetryczne, a europejskie przepisy wymagają asymetrycznych.
Trzeba zmieniać całe światła czy je tylko przestawić?
Czekam z niecierpliwością na następne informacje i zdjęcia dotyczące wozu 8)

Autor:  stasek [ 10 lis 2011, 20:20 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
A jak to jest z przednimi reflektorami, nie musisz ich zmieniać w końcu to amerykan.
W większości, jak nie w każdym samochodzie sprowadzonym ze stanów trzeba zmienić reflektory, ponieważ są symetryczne, a europejskie przepisy wymagają asymetrycznych.
Trzeba zmieniać całe światła czy je tylko przestawić?
Czekam z niecierpliwością na następne informacje i zdjęcia dotyczące wozu 8)
Należy zmienić całe światła, te z za oceanu inaczej rozpraszają światło.

Autor:  kojakvolvo1976 [ 10 lis 2011, 21:30 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Widzialem w Polsce bardzo wiele aut z USA ktore nie maja europejskich odpowiednikow. Napewno ich wlasciciele zbudowali sobie w garazu odpowiednie swiatla i dostali jeszcze przy tym homologacje. Jak to w kraju zawsze da sie to jakos zalatwic. Spotkalem sie nawet z tym samym modelem volva na pewno nie ma do niego tutaj reflektorow. Roznica polega na braku doswietlania pobocza, tam nikt nie chodzi bokiem jezdni i nie ma takiej koniecznosci.

Strona 1 z 13 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/