Ostatni bieg w skrzyni biegów wtedy wymontuj lub przestaw ogranicznik na 110km/h jak w autobusie
On chyba odwrotnie chce. Jak wrzucisz tylko na napędową opony o niższym profilu to auto będzie wolniej jeździć, obniży się, będziesz musiał ręcznie poziomować, bo Ci się nie zgra z naczepą, zaraz połamiesz plastiki, zaczepisz zbiornikiem lub paleciarką. Przyjrzyj się dokładniej ciągnikowi low-deck, a zobaczysz różnice.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
Sorry za to pytanie ale czemu to będzie służylo ?
Temu że przy 90 km/h silnik będzie miał za małe obroty i strasznie mulił chyba że jeździsz wyłącznie po autostradzie. różnica w obrotach około 300-400 obrotów. Chyba że przy okazji zmienisz skrzynie jak masz z nadbiegiem lub główkę w moście
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Reszta przejdzie od biedy, jest to nie pierwszy i nie ostatni ciągnik przerobiony w taki sposób na low decka
Tylko i tak nie osiągniesz takiej samej wysokości siodła jak w oryginalnym low decku inna rama inne mocowanie przedniej belki czy mostu
Tak to będzie mniej więcej wyglądać. Zbiorniki mogą zostać uszkodzone.
http://320119.forumromanum.com/member/f ... _lkw.htmlU mnie w firmie była kiedyś Scania w medze z dołożonymi kotłami od standardu i jakoś dawała radę, z tym, że np. na przejazdach kolejowych, jak tory szły w przechyłce to trzeba było pamiętać żeby dźwignąć ją na poduchach.
Rejestracja:05 paź 2006, 12:38 Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Cytuj:
Tak to będzie mniej więcej wyglądać. Zbiorniki mogą zostać uszkodzone.
http://320119.forumromanum.com/member/f ... _lkw.htmlU mnie w firmie była kiedyś Scania w medze z dołożonymi kotłami od standardu i jakoś dawała radę, z tym, że np. na przejazdach kolejowych, jak tory szły w przechyłce to trzeba było pamiętać żeby dźwignąć ją na poduchach.
U mnie w firmie była kiedyś Scania w medze z dołożonymi kotłami od standardu i jakoś dawała radę, z tym, że np. na przejazdach kolejowych, jak tory szły w przechyłce to trzeba było pamiętać żeby dźwignąć ją na poduchach.
_________________ Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 14 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę