Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 lis 2007, 15:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Renault jest też marką której przydażają się różne ciekawe lub niezbyt ciekawe rzeczy o których inni z pewnością by z chęcią poczytali.Tu macie koledzy do tego odpowiedni dział... :wink:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 18 lis 2007, 16:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lis 2007, 14:44
Posty: 49
GG: 12616432
Samochód: Man TGA
Lokalizacja: TOP

Wada
Kierowcy narzekają ze kabina sie za bardzo buja i przechyla na zakretach
Zalety
Płaska podłoga,szerokie łóżka,duzo schowków

Ja znam takie wady i zalety jakie ma MAGNUMKA


Tytuł:
Post Wysłano: 18 lis 2007, 18:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

Cytuj:
Kierowcy narzekają ze kabina sie za bardzo buja i przechyla na zakretach
Mowa tu o modelach AE oraz Integral. W nowszych wersjach tego zjawiska już nie ma, lub jest bardzo małe.


Tytuł:
Post Wysłano: 18 lis 2007, 19:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Co do ciężarówek firmy Renault:Magnum-napewno dużą zaletą jest płaska podłoga która ułatwia poruszanie się po kabinie i nie zajmuje cennej przestrzeni.Podoba mi się też duża przestrzeń,elektryczne sterowanie roletami(chyba wszystkimi bo już nie pamiętam),napewno plusem jest ciekawa stylizacja,bo pojazd jest na rynku już prawie 20lat pod taką nazwą i nadal niezle się sprzedaje,dobry komfort,''salonka'' w nowszych wersjach,Minusy-starsze Magnum-ki są podobno głośne i ''buczą'' w środku(tak słyszałem od kierowców jeżdżących nimi po kontenery),starsze modele cechowało nieprzyjemne bujanie i dość mocne przechyły przy hamowaniu i przyspieszaniu,napewno jednym z największych minusów jest wchodzenie-co jest napewno niezbyt wygodne dla starszych ludzi,niezbyt dobre górne łóżko w wersji podstawowej(tzw.roleta).Co do mniejszego modelu Premium:słyszy się że dużo osób narzeka na zbyt słabe silniki DCi,znów górne łóżko typu roleta,''wchodzacy'' wysoko do kabiny tunel silnika-a widzi się te auta na międzynarodówce w podwójnej obsadzie(tylko współczuć...).Co do zalet to słyszałem że Premiumki niezbyt wiele palą a więcej nic nie moge powiedzieć bo 0 stytczności z tym modelem... :wink:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 18 lis 2007, 19:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 paź 2007, 19:14
Posty: 73

Srodek ciezkosci jest wysoko to buja.
Fizyki nie zmienisz.


Tytuł:
Post Wysłano: 18 lis 2007, 19:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 wrz 2006, 20:14
Posty: 37
GG: 0

Cytuj:
elektryczne sterowanie roletami(chyba wszystkimi bo już nie pamiętam)
Tylko przednia jest sterowana elektrycznie.
ZALETY: Doskonała widoczność, obracany fotel pasażera , całkowicie płaska podłoga


Tytuł:
Post Wysłano: 18 lis 2007, 19:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
Tylko przednia jest sterowana elektrycznie.
Zależy od wersji. Za dopłatą były dostępne wszystkie rolety elektryczne. Tak jest np. w naszych Magnumkach :wink:
Główną zaletą jest właśnie płaska podłoga oraz to iż kabina jest zupełnie oddzielona od reszty auta.


Tytuł:
Post Wysłano: 18 lis 2007, 20:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

Cytuj:
znów górne łóżko typu roleta
Czy ja wiem.. W moim Premium mam właśnie takie zastosowanie i jestem z niego zadowolony. Po zwinięciu zabiera mało miejsca, przy czym złożone może pełnić role "półki" na jakąś torbę, plecak etc.


W modelach Premium na + zasługuje kokpit - mimo że model produkowany jest od 1996r. Wszystko umiejscowione jest ładnie, a zarazem inteligentnie.


Tytuł:
Post Wysłano: 18 lis 2007, 21:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lis 2007, 22:35
Posty: 18
Lokalizacja: grossbritanien

Cytuj:
przy czym złożone może pełnić role "półki" na jakąś torbę, plecak etc.

dokladnie tak.... w starej premiumce taka role to lozko spelnialo, w nowej mam tylko jedno i bardzo brakuje tego 'schowka'

pozdr


Tytuł:
Post Wysłano: 18 lis 2007, 22:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Duck to wez sie tam połóż przy wadze ponad 100kg... :mrgreen: A w nowej Premiumce przecież mamy do wyboru dwie wersje górnego łóżka:rolete i normalną na stelażu sztywną,tak jak w MAN-ach TG-A XLX... :wink:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 20 lis 2007, 18:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

Cytuj:
Duck to wez sie tam połóż przy wadze ponad 100kg...
Mam tu rozumieć, że Twój bagaż waży 100 kg ?:D


Tytuł:
Post Wysłano: 29 lis 2007, 18:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 kwie 2006, 20:00
Posty: 18
Lokalizacja: wieje wiatr...

Pytanie do znawców ciężarówek. Iveco i Renówka to nie ciężarówka. Tak powiadają najmądrzejsze kiermańskie głowy;). W Polsce te dwie marki się jakoś nie przyjęły, ale...nasi południowi sąsiedzi (Słowacy, Czesi, Turcy) dużo mają renówek i iveco w swoich firmach. Dlaczego im te marki "przypadły do gustu"? Nie jeżdziłem żadną z tych marek, więc za dużo nie powiem. Zaleta to cena. Magnum to kabina (mimo, że jest mniejsza niż u konkurencji).
Więc jak to jest z tym, że Czesi preferują Renault a Polacy nie?
O gustach się nie dyskutuje...?


Tytuł:
Post Wysłano: 29 lis 2007, 18:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

Hmm powiem tak, jakaś cześć polaków przy wyborze auta patrzy głównie na to, jaką ten samochód ma opinię "na mieście" i czy jego znajomy już ma taki.

Najwyraźniej u naszych południowych sąsiadów jest inaczej i to mi się podoba.

Oczywiście są wyjątki, ja mam Premium i Lagunę 8)


Tytuł:
Post Wysłano: 29 lis 2007, 19:00

Nowy Premium z silnikiem Volvo Euro 5 450 KM
slaby hamulec silnikowy,
-niewygodne górne łóżko
- mocny silnik
-Oryginalny odtwarzacz nie odtwarza Mp3
-małe schowki boczne ( chodzi mi o te na zewnatrz otwierane od srodka)
-slaby materiał oryginalnych pokrowców na siedzenia (strasznie sie od nich poci człowiek)
-głośniki są zamontowane trochę nie umiejętnie prawie pod sufitem

Pozdrawiam 8)


Tytuł: TEMAT RENAULT
Post Wysłano: 29 gru 2007, 23:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 gru 2007, 21:05
Posty: 4
Lokalizacja: PIEKNY KRAJ NAD WISŁĄ

PANOWIE PISZECIE MOIM ZDANIEM O PIERDOŁACH!!!!

DLA MNIE NAJWAŻNIEJSZE TO TO CZY AUTO SIĘ PSUJE LUB NIE,NIEZAWODNOSC TO NAJWAŻNIEJSZA CECHA !!!

SILNIK I PODZESPOLY SA BEZ ZARZUTU !!!!


Tytuł:
Post Wysłano: 30 gru 2007, 0:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2007, 22:48
Posty: 207
GG: 13717229

Cytuj:
DLA MNIE NAJWAŻNIEJSZE TO TO CZY AUTO SIĘ PSUJE LUB NIE,NIEZAWODNOSC TO NAJWAŻNIEJSZA CECHA !!!

SILNIK I PODZESPOLY SA BEZ ZARZUTU !!!!
A więc właśnie to co jest podawane jako zalety Renault to silnik i podzespoły a jak wiadomo są produkcją firmy Volvo. Za to reszta czyli wady, to już to co sami stworzyli Francuzi.
Sam nie raz podróżowałem Premium-ką i nie narzekałem, nawet na silnik mimo że jak na tak małą moc (260 km) dawał sobie dzielnie rade nawet pod górki ze sporym ładunkiem. Ogólnie rzecz biorąc to mógłbym polecić ten samochód :D

Ps. Kolego szczupak na klawiaturze masz taki przycisk "Caps Lock" Mógłbyś go nacisnąć, za nim napiszesz następny post :]


Tytuł: odp
Post Wysłano: 30 gru 2007, 3:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 gru 2007, 21:05
Posty: 4
Lokalizacja: PIEKNY KRAJ NAD WISŁĄ

mylisz sie kolego,silnik ,skrzynia biegow i osie produkowane sa we francji,sorry za capslok

_________________
ABY PALIWO BYŁO TAŃSZE NIŻ WODA - WSZYSCY O TYM MARZYMY,MOŻE SIĘ SPEŁNI ?????


Post Wysłano: 14 lut 2008, 0:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lut 2008, 20:56
Posty: 12
GG: 0

Zalety: wygoda podrózowania

Wady: kiepskie zawieszenia, awarie pedałów gazu, poduszek kabiny, wszelkiego rodzaju czujników, padajace wkładki zamków które kwalifikuja sie tylko do wymiany, awaryjne silniczki spryskiwaczy szyby przedniej, usterki układów elektrycznych- zwłaszcza non stop przepalajace sie żarówki w obrysówkach- zwłaszcza KERAX i Premium, pękające mocowanai tylnych blotników ( VOLVO I SCANIA maja lepiej to rozwiązane ) co za tym idzie odpadjace lampy tylne, psujace sie wtryskiwacze- nieraz nawet po 10 000 km, awarie czujników AdBlue.
To co napisałem dotyczy oczywiscie ciągników.
Dodam jeszcze że jak ciepłe bułeczki schodzą pompy AdBlue i niskiego ciśnienia- to po prostu idzie jak woda.


Post Wysłano: 14 lut 2008, 12:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 cze 2006, 21:27
Posty: 170
GG: 11262316
Samochód: Man TGX 18.440
Lokalizacja: Kutno

Cytuj:
Zalety: wygoda podrózowania
- Bardzo dużo wymieniłeś zalet, co jest małym pretekstem, że chyba nigdy nie jeździłeś Renault i przeczytałeś to na stronie.
Cytuj:
pękające mocowanai tylnych blotników ( VOLVO I SCANIA maja lepiej to rozwiązane )
Bla bla bla bla ... Scania i Volvo są najlepsze. Porównujesz auta ( do czego nie mam jakich kolwiek " ale " ), ale tak to jednak wygląda.

Tak szczerze : jeździłeś kiedyś Renówką ? Czy przeczytałeś, usłyszałeś od kolegi dziadka wujka taty brata ?


Post Wysłano: 14 lut 2008, 16:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 mar 2007, 15:04
Posty: 52
Lokalizacja: RYBNIK

Czytam tak te posty, nie tylko w tym dziale ale ogólnie i mam pytanie....
Porównując np: RENAULT--->SCANIA
Większośc mówi SCANIA najlepsza, panowie ale ja oczekuje konkretów, chce merytorycznego dialogu.
W czym jest lepsze Volvo, Scania, Mercedes...
Panowie ja prosze szczegóły ,a nie brednie typu.. mocowanie błotników, nadkoli... itp.
Ja nie chcę nikogo urażać, ale mam wrażenie że między sąboa rozmawiaja czasami dzieci... :) :> :U


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: