Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 kwie 2012, 13:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2010, 3:34
Posty: 625
Samochód: Żubr XF 105
Lokalizacja: Częstochowa SCZ

Z góry nie wiem czy dobry dział, jak coś to zieloni przenieście.

Czy ktoś miał styczność z oponami aeolus na naczepę? Jak to się zachowuje i co o tym sądzicie? Cena w Kon-Wicie dobra jak za nowe.

_________________
Zapraszam na kanał


Post Wysłano: 30 kwie 2012, 19:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Ja kiedyś jeździłem na tych oponach ale po 60000 km na środku była jeszcze połowa bieżnika a na brzegach wyłaziły druty i opona nadawała si na szrot, a po za tym były bardzo śliskie na mokrej nawierzchni.


Post Wysłano: 30 kwie 2012, 19:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2010, 3:34
Posty: 625
Samochód: Żubr XF 105
Lokalizacja: Częstochowa SCZ

Dzięki bardzo za odpowiedz, w serwisie mówili, że ludzie biorą te opony i sobie chwalą, ale widocznie to tylko gadka serwisu.

_________________
Zapraszam na kanał


Post Wysłano: 30 kwie 2012, 20:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Niemcy zakładają do naczep takie wynalazki i jakoś to się sprawuje, kwestia wzoru bieżnika bo można spotkać też kartoflaki na oponach naczepowych :mrgreen:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 01 maja 2012, 14:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Ja brałem z bieżnikiem w paski, tylko nie pamiętam czy były 4 rowki czy 5.


Post Wysłano: 02 maja 2012, 18:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

zbieranie po bokach dotyczy wielu opon, zwłaszcza przy transporcie regionalnym, gdzie dochodzi do wielu skrętów. To samo conti, środek jeszcze dobre kilka mm na kilkadziesiąt tysięcy, a w bocznej części wychodzą druty. Dlatego niemcy to zakładają, autostradę ta opona ścierpi, jednak jazde ' po miejscu' nie za dobrze...


Post Wysłano: 02 maja 2012, 19:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Dlatego niemcy to zakładają, autostradę ta opona ścierpi, jednak jazde ' po miejscu' nie za dobrze...
Ja tam ciągam niemieckie naczepy i na Rosji te opony dają rade

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 02 maja 2012, 19:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Ja te opony miałem na patelni i dlatego tak szybko może leciały, ale teraz jeżdżę od jakiegoś czasu na sawie i są dużo lepsze.


Post Wysłano: 02 maja 2012, 20:12

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6011
Samochód: Volvo FH

Bo Sava wbrew pozorom, wymiata. Szczególnie na wywrotce.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 02 maja 2012, 21:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sty 2008, 11:07
Posty: 83
GG: 1
Samochód: Scania
Lokalizacja: Maz/podl

dobre opony tylko nie mogę ich trafić w dobrej cenie, bo w podobnej wole Save. Jak masz w dobrej kasie, to bierz smiało.

_________________
Usuwanie ograniczenia mocy/adblue Scania


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: