Poległem Jak idą kalany 4mm idące od przełącznika na gałce w kabinie są dwie sztuki, dzisiaj podpatrzyłem na drugiej reni że jeden idzie do zaworu na skrzyni po lewej stronie, a drugi ?, Nie troluje poważny jestem.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Dci wychodzą trzy z kabiny w tym że jeden kończy sie przy stopniach, a dwa idą dalej do skrzyni, do tej pory znalazłem miejsce dla jednego z nich. Skrzynie była dość chaotycznie wyjmowana i stąd teraz takie głupoty sie porobiły.
Edit: Z początku podpieliśmy jeden na miejsce gdzie powinien być, a drugi 6mm na redukcji na 4 do tego z kabiny, jednak to nie tak, bo ten drugi 6mm ma iść na trójniku z wysprzęglika, i dalej zostaje mi jeden kalan 4 mm. Jeszcze ten na którym chciałem sie wzorować to chłodnia z zabudową na skrzynie nie bardzo można zajrzeć.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:26 lut 2009, 23:24 Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault
Jeżeli w kabinie są 3 teklany przy gałce to w jednym jest zasilanie z instalacji drugi idzie pod nogi pod kabiną w powietrze a trzeci do kostki na skrzyni biegów przykręconej na 2 szt. M 6 do której teklanem chyba 6 jest zasilanie a tym cienkim sterowanie z gałki od biegów. Jeżeli na nim jest ciśnienie to ta właśnie kostka przełącza a jeżeli nie ma ciśnienia załącza inaczej. Tak więc albo na cienkim teklanie z gałki jest ciśnienie albo go nie ma bo jest połączony przez dźwignie z tym teklanem co idzie pod kabine. Nie pamiętam jaka jest zależność tego ciśnienia w stosunku do całego biegu lub połówki. Tak samo ma Magnum ze skrzynią ZF.
Na obydwu kalanach 4 jest powietrze po przełączeniu, przebitki lub połówki, po spięciu dwóch 4 razem ciśnienie pojawia sie na tym nie podpiętym nigdzie koło stopnia, wiem że jeden idzie to zaworu po lewej, tak jest w tej drugiej premium problem jest gdzie idzie drugi. Po przełączeniu języczkiem z przodu gałki ciśnienie pojawia sie na jednym, po przełączeniu tym z boku pojawia sie na drugim kalanie.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Ostatnio zmieniony 27 lut 2012, 23:16 przez MechanikSochaczew, łącznie zmieniany 1 raz.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 21 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę