Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 lip 2012, 1:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lip 2012, 19:29
Posty: 3

Witam, poszukuję schematu podłączenia hydrauliki i sterowania kiprem który był fabrycznie montowany na Jelczu 642, a jeśli ktoś miałby możliwość zamieszczenia zdjęć to już byłaby bajka. Nie wiem, czy to będzie miało jakieś znaczenie, ale jest to kiper na 2 siłowniki (podejrzewam, ze różnica polega tylko na tym, iż jest dodany rozdzielacz, a wersja z 1 tłokiem takowego nie posiada). Z góry dzięki za każdą pomoc.


Post Wysłano: 03 sie 2012, 0:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lut 2011, 17:51
Posty: 39
GG: 1
Samochód: Jelcz 3w642
Lokalizacja: SBL

Witaj Szeroky schemat jest prosty:przystawka z pompą,zawór przelewowy,zawór sterowania wywrotem auta i zawór do przyczepy i siłowniki bez żadnego rozdzielacz,jeszcze jest taki zawór odcinający(krańcowy) połączony z linami zabezpieczającymi przed wyrwaniem kipra.Siłowniki podłączone są z jednego przewodu który idzie od zaworu sterowania wywrotem. postaram się porobić parę zdjęć i dokładniej opisać bo teraz z pamięci to nie za bardzo.Aha przystawka i te dwa zawory sterowania uruchamiane są przez elektrozawory z kabiny.
A co się stało że hydraulikę przerabiasz?mam też jelcza 642 z wywrotem SHL Kielce(na dwa siłowniki) jak spisuje się Twój
jelcz? pozdrawiam.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: