dzięki panowie za sensowne odpowiedzi, czas najwyższy się stąd wynieść, popytałem też na innych forach i mi chłopaki pomogli, problem polega na tym, że tacho cyfrowe to wyjątkowo głupie urządzenie. Jeśli trzeba odpalać auto z kabli to potem trzeba jechać do serwisu tacha, opcją jest odpięcie zasilania tachografu, ale potem trzeba i tak jechać do kalibracji, bo tacho odbiera to jako majstrowanie w zasilaniu. Blokada wysunięcia karty włącza się jeśli spada napięcie do wartości poniżej minimum. Miałem nadzieję, że ktoś już się spotkał z taką sytuacja i wie jak to po ludzku rozwiązać. No ale jak tu siedzą takie trolle jak nyta, i tylko są od tego, żeby op**dalac innych to ja podziękuję. Kiedyś to było fachowe truckerskie forum.
ps. wymiana akumulatorów nie rozwiąże sprawy tachografu. bo karta dalej nie będzie sie wysuwać. ale na wagaciezka to tego wszystkiego sie czlowiek nie dowie. Dzieciaki, trolle i nooby...
Cytuj:
Problem mój polega na tym, że mam słabe akumulatory, i czasem rano napięcie spada [...]
Jeśli ktoś taki jak Ty czyta posta tylko do momentu "akumulatory" to ja się nie dziwie, że walisz takie idiotyczne posty. Po słowie akumulatory jest jeszcze przecinek, a nie kropka, wiec nie jest to zdanie zakończone, a to znaczy, że nie czytasz ze zrozumieniem, tylko sypiesz kretyńskimi odpowiedziami. Jeśli jest to zdanie NIE zakonczone to znaczy ze problem na tym sie nie zamyka. PROSTE