Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 lut 2013, 18:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2013, 18:27
Posty: 2
Samochód: MB

Witam.Pracuję w firmie transportowej o bardzo zróżnicowanej flocie samochodów ciężarowych. Zauważyłem że od jakichś 4 lat ciągle są problemy z rozrusznikami. Kierownictwo próbowało zmieniać warsztaty elektryczne specjalizujące się naprawą rozruszników jednak to nic nie pomogło one ciągle albo się palą albo po prostu się psują. Gdzie może tkwić problem???


Post Wysłano: 03 lut 2013, 18:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

W Chinskich czesciach uzytych do naprawy tych rozrusznikow


Post Wysłano: 03 lut 2013, 18:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2013, 11:32
Posty: 75
Lokalizacja: Elbląg

Trochę mało histori na temat tych rozruszników. Czy psują się od strony elektrycznej czy mechanicznej. Często jest tak że słaby prąd dochodzi do rozrusznika i wypala stycznik. Trzeba pomierzyć napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem i coś już będzie widać


Post Wysłano: 03 lut 2013, 19:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2013, 18:27
Posty: 2
Samochód: MB

czyli że gdy będą słabe akumulatory to też będzie miało wplyw na żywotność rozrusznika?
Z tego co wiem to bardzo często elekrtyk przyjmujący rozrusznik do naprawy mówi że jest spalony. Dawniej w samochodach ciężarowych montowano heble aby odłączać zupełnie prąd w czasie gdy pojazd nie jest eksploatowany Czy to nie ma zadnego wpływu na rozrusznik?


Post Wysłano: 03 lut 2013, 19:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lut 2013, 11:32
Posty: 75
Lokalizacja: Elbląg

Słabe akumulatory wolniej przyciągają stycznik co skutkuje wypalenim styków w styczniku, ale nie koniecznie jest to wina akumulatorow, może to też być stan przewodów. Hebel nie słyszałem aby miał cos wspólnego z palącymi sie rozrusznikami a to że elektryk mówi że jest spalony to jeszcze i tak może dużo oznaczać, bo i tak nie wiadomo co się w nim spaliło


Post Wysłano: 03 lut 2013, 21:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

Powiadam, ze problem lezy w marnej jakosci czesciach uzytych do naprawy. Dla porownania zakupcie 1 czy 2 rozruszniki Boscha lub Lucasa (po fabrycznej regeneracji) i zobaczycie w czym jest problem.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: