Witam. Mam pytanie - jakim napięciem są zasilane modulatory EBS 5 w TGA. Nie chcą sie odezwać po włączeniu zapłonu i nie mogę namierzyć usterki a tester dziwne rzeczy mi pokazuje.
A nam pojawia się niecałe 4V na tylnym modulatorze na przednich jeszcze nie patrzyliśmy bo nie było czasu. Jutro będzie trzeba bliżej się temu przyjrzeć
Pracujemy na Jalteście ale przy samej diagnostyce nie było mnie i nie widziałem co tam wyświetlało. Po rozmowie z kolegą, przekazał mi że pokazało błędy czujników tylnej osi, oraz modulatora. Czujniki sprawdził są ok a modulator tylko sprawdził zasilanie i kończył pracę. Rano będziemy razem za to się brać więc będę wiedział więcej.
Witam. Trochę dziś pogrzebaliśmy. Nieświadomie wprowadziłem was w błąd. Jest to EBS Knorr 2.3
Po diagnozie wyskoczyły następujące błędy:
MAN, TGA, EBS Knorr 2.3
KOD; 3261
Moduł regulacji ciśnienia w tylnej osi, strona prawa, przerwanie, zwarcie w czujniku koła B
KOD:3068
Magistrala CAN, łańcuch kinematyczny, wartości ostrzegawcze, TCO1- prędkość pojazdu tachografu poza zakresem
Są nieaktywne ale po wykasowaniu, wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu pokazują sie ponownie oczywiście też nieaktywne i na desce świeci się ABS. Czujniki posprawdzane, napięcie się pokazuje na modulatorach [spalony był bezpiecznik]. Moja przygoda z testerem dopiero się zaczyna, więc proszę o wyrozumiałość i jakąś podpowiedź gdzie szukać.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 21 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę