Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2011, 23:40
Posty: 54
GG: 0

Witam Koledzy. Zadzwonił do mnie kierowca i mówi, że puścił simering w przekładni kierowniczej, ten u samej góry, i że sączy się po troszku tam olej. Przekładnia jest firmy TRW i ma z góry cztery śruby przykręcające dekiel. I mam takie pytanie czy samemu dam radę wymienić ten simering, czy lepiej jechać do zakładu regeneracji. Dodam, że przekładnia nie ma luzów ani innych wycieków. Wiem, że w ZF-ce lepiej samemu nie ruszać, a jak jest w przypadku TRW? Proszę o podpowiedzi, bo autko dziś zjedzie i jutro chciałbym się z tym pobawić. Pozdrawiam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: