Rejestracja:15 kwie 2013, 16:45 Posty: 5
Samochód: Kilka
Lokalizacja: Wiązowna
Witam,
Mamy okazje kupić Volvo FM12 340 koni z 1999 roku z rozłożonym silnikiem(podobno się zatarł). Mam następujące pytania: czy ten motor jest na pompowtryskach? Jest to solówka 2 osiowa z wysoką kabiną sypialną. Przebieg to 1 230 000. Jak jest z częściami zamiennymi to tego modelu. Ile taki auto pali? Czy częśći są drogie? Trochę się boimy bo keidys mieliśmy Volvo Fl7 240km 1994 i niestety to była porażka.. Brak części a jak już się znalazły to ceny kosmiczne.. Z góry dzieki za każdą poradę
Tak są tam pompowtryski bosch lub lukas. W miarę bezawaryjny układ, przy tym przebiegu mogą się już nadawać do wymiany.
Do tego silnika części jest w bród.
Ten silnik d12c jest trudny w naprawach, ma skomplikowaną budowę i łatwo odwalic babola na glupocie. Ja to zrobię, ale laik polegnie.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:15 kwie 2013, 16:45 Posty: 5
Samochód: Kilka
Lokalizacja: Wiązowna
Bardziej mi chodzi o cześci nie koniecznie stricte do silnika. Jak z czesciami do ukladu hamulcowego, pneumatycznego(zawory itp), układ chlodzenia pompy wody, chlodnice, turbiny itp. Bo w fl7 to byl z tym duzy problem.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Mialem, jak sie okazalo pozniej 340 - bylem pewny ze to 380 przez ponad 3 lata eksploatacji i z 42t DMC szedl jak nalezy i z paliwem byl oszczedny. Czesci masz w brud do FM/FH
Jak jest tam silnik D12A to mam kompletny z uszkodzonymi kolami rozrzadu - rozleciala sie pompa wody i poszlo cos na zeby rozrzadu - silnik do konca chodzil,tylko rozrzad klekotal. Przejechane ma ok 450tys km.
Jak jest tam silnik D12A to mam kompletny z uszkodzonymi kolami rozrzadu - rozleciala sie pompa wody i poszlo cos na zeby rozrzadu - silnik do konca chodzil,tylko rozrzad klekotal. Przejechane ma ok 450tys km.
d12A był jakoś do końca 98produkowany, 99 to na 200% D.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Zgadza sie bo moj byl z polowy grudnia 98 i mial A, ale wiesz jak bywa z rocznikami aut z poczatkow roku, a FM jak sie nie myle we wrzesniu 98 weszlo do produkcji konczac ere FL10/FL12. Wszystko ladnie pisze na kasecie sterujacej silnikiem.
A i kolego jakby czasem 340 bylo Ci malo to kupujesz za 2-3tys kasete silnika i robisz sobie 380KM a nawet 420(ale tu juz turbo tez do wymiany i nie wiem czy chlodnica)
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę