Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Witam,
Problem polega na tym że turbina nie gwizda do póki nie włączę retardera na pierwszy bieg i wyłączę go.Wygląda to mniej więcej tak: dodając gazu wcale nie słychać turbiny,jeśli włączę na pierwszy bieg retardera i wyłączę go z powrotem to przy dodaniu gazu turbina zaczyna gwizdać tak jak powinna.Czasami też kierowcy gdy rozpędza samochód to turbina gwizda tylko do 1000 rpm. powyżej nic aż do 1600 rpm. kiedy znowu zaczyna ją słychać.Proszę o jakąś podpowiedz gdyż auto było ok.2 tyg. temu na serwisie i przez 2 tyg. było wszystko w porządku.Zanim pojechał na serwis to retarder cały czas był włączony tzn. jak kierowca zdejmował nogę z gazu to zaczynał hamować.Proszę o pomoc i porady związane az tym gdzie szukać przyczyny.Pozdrawiam :)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Wywal siłownik od górskiego hamulca.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: