wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
MAster III : blizniaki vs kola pojedyncze ,ładownosc http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=40313 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | stoldom [ 14 lip 2013, 22:23 ] |
Tytuł: | MAster III : blizniaki vs kola pojedyncze ,ładownosc |
Pytanie do uztykowankiow renault master 2010 - 2013 O jakiej wadze wozicie ładunki na autach. Za miesiac odbieram Mastera na kolach blizniak - dobrzy byloby wiedziec jak ladunki max wozono. dzieki za odp bede rad za kazda uwage |
Autor: | Kamil_FH16 [ 19 sie 2013, 19:14 ] |
Tytuł: | Re: MAster III : blizniaki vs kola pojedyncze ,ładownosc |
Pewne jest jedno: przesadzac nie wolno. Pozwole sobie wrzucic fotke z facebooka |
Autor: | LisTruck [ 19 sie 2013, 21:55 ] |
Tytuł: | Re: MAster III : blizniaki vs kola pojedyncze ,ładownosc |
Hehe ładnie go pogięło, a później do serwisu z gębą: Panie co to za g.... mi sprzedaliście |
Autor: | Kwiatula [ 19 sie 2013, 22:01 ] |
Tytuł: | Re: MAster III : blizniaki vs kola pojedyncze ,ładownosc |
Jakiś czas temu na drodze wyprzedzałem masterka chłodnię, zarejestrowanego do 4,6t. Pogadałem chwile z kierowcą przez cb, co i jak z ładownością, to mówił że legalnie 1300, albo 1400 kg. Zaznaczał, że ciężka zabudowa w jego przypadku. Zwykłym na pojedynczym kole, którego ujeżdżałem przez jakiś czas, można było ładować około 950 kg, żeby się zmieścić w 3500. |
Autor: | Kamil_FH16 [ 19 sie 2013, 22:22 ] |
Tytuł: | Re: MAster III : blizniaki vs kola pojedyncze ,ładownosc |
To jest temat-rzeka, czyli ile mozna a ile laduje sie na samochody dostawcze o DMC 3,5t. Przepisy sa takie a nie inne i caly czas pracy kierowcow, przed ktorym busiarze uciekaja w najwiekszym stopniu, powinien byc rozwiazany w inny sposob. Kilka lat temu w mojej ocenie gra byla warta swieczki. Iveco Daily czy Renault Mascott max duze, max wzmocnione rejestrowane do 3,5t, w rzeczywistosci zabieraly 5-6 t, ITD nie mialo uprawnien do ich kontrolowania wag bylo mniej itp. Teraz ITD z naciskiem sciaga takie auta do kontroli jako pierwsze, mandatow wystawiaja wiecej, mamy tez Viatoll, gdzie jazda przeladowanym busem kosztuje bodajze 3000 PLN, wagi preselekcyjne i inne nowosci. Prawda jest taka, ze era przeladowanych aut tych malych i tych duzych dobiega powolutku dobiega konca, bo wkrotce kazde "przewinienie" tego typu bedzie wychwytywane i surowo karane i to nie wazne czy to Polska czy Niemcy, choc stosunek kar do wyplat bedzie mial duze znaczenie Pozwole sobie jeszcze na taki wywod. Jak wspomnialem wyzej, moim zdaniem problem tkwi w nieprawidlowym rozwiazaniu przepisow dotyczacych czasu pracy kierowcow. Dlatego firmy z samochodami o DMC 3,5 wola podjac ryzyko i przeladowywac auta i omijac czas pracy kierowcow, licencje itp, ktore sa niezbedne aby prowadzic transport powyzej 3,5t |
Autor: | Kwiatula [ 19 sie 2013, 22:28 ] |
Tytuł: | Re: MAster III : blizniaki vs kola pojedyncze ,ładownosc |
Kamil, nie ma opcji ukarania auta do 3,5t za brak Viatolla, nawet jak będzie ważyło 40 ton( ). Jedynie mandat 500 zł i wszystko w temacie. Póki co tak, jest jak długo jeszcze zobaczymy. |
Autor: | Kamil_FH16 [ 19 sie 2013, 22:34 ] |
Tytuł: | Re: MAster III : blizniaki vs kola pojedyncze ,ładownosc |
Widzisz, ja bylem przekonany ze tam gdzie tam ten system obowiazuje za busa ktorego RMC jest wiecej niz 3,5t placi sie mandat normalnie i 3000 za brak rejestracji w systemie Viatoll SORRY za blad |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |