Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 sie 2013, 18:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2011, 20:23
Posty: 36
GG: 31840547

Witam w Manie TGA 440 E4 2007 mam problem. Od jakiegoś czasu uciekało powietrze z zaworu od EGR (recyrkulacji spalin) kupiliśmy komplet naprawczy do zaworu zrobiliśmy i przestało uciekać, po tej naprawie wyświetla się błąd EDC DIAGNOSIS 03850-01. proszę o pomoc. pozdrawiam


Post Wysłano: 05 sie 2013, 19:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Położenie przepustnicy , sprawdz czy styk otwiera się i zamyka przy wysuwaniu siłownika .


Post Wysłano: 09 sie 2013, 10:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2011, 20:23
Posty: 36
GG: 31840547

dostane więcej informacji na ten temat? z góry dziekuje


Post Wysłano: 09 sie 2013, 11:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Skoro rozbieraliście przeputnice to musisz wyregulować skok siłownika od EGR sprubój wykręcić lub wkręcić o 1-2 obroty siłownik i ten zabieg powinien pomóc

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 09 sie 2013, 12:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Tak jak powyzej.... silownik nie moze byc wsadzony luzno w uchwyt i przepustnice , musi troche sciagac przepustnice do siebie . A jak to nie zadziala to jak jeszcze bardziej powyzej .... sprawdzic czy przelacznik w srodku dziala po aktywacji silownika ( otwarciu przepustnicy EGR ) .
A jezeli to wszystko gra i blad wyskakuje podczas jazdy to sprawdz zasilanie powietrzem , Twoj rocznik ma juz chyba osobny zawor do sterowania EGRem.Zdarza sie ze cieknie .


Post Wysłano: 10 sie 2013, 0:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2011, 20:23
Posty: 36
GG: 31840547

Dzięki za odpowiedz :) . Doszliśmy co było, po regeneracja zawór po porostu się zaciął i siłownik był cały czas otwarty co powodowało nieprawidłowe położenie przepustnicy czyli na szczęście nic poważnego jeszcze raz dzięki i pozdrawiam. :D


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: