wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Magnum 430 problem http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=40859 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | krisek [ 07 paź 2013, 19:56 ] |
Tytuł: | Magnum 430 problem |
Witam mam problem z Magnumką 430 a mianowicie, dużo pali, lekko w jedna ciężko w drugą nawet 38 litrów, wtryski intercooler turbo ok, po podłączeniu kompa niby wszystko ok z wyjątkiem czujnika doładowania komputer cały czas pokazuje tą samą wartość czy na niskich czy wysokich obrotach zmieniłem czujnik i bez zmian pomoże ktoś? z góry dzięki |
Autor: | MechanikSochaczew [ 08 paź 2013, 7:48 ] |
Tytuł: | Re: Magnum 430 problem |
Zawory są podparte . Uszkodzona wiązka do czujnika. |
Autor: | krisek [ 08 paź 2013, 10:40 ] |
Tytuł: | Re: Magnum 430 problem |
możesz bardziej sprecyzować " zawory są podparte"? wiązkę sprawdzaliśmy i do wejścia do kabiny jest cała |
Autor: | MechanikSochaczew [ 08 paź 2013, 14:14 ] |
Tytuł: | Re: Magnum 430 problem |
Ustaw zawory |
Autor: | krisek [ 08 paź 2013, 18:14 ] |
Tytuł: | Re: Magnum 430 problem |
były ustawiane gdy wymieniałem końcówki wtrysków |
Autor: | MechanikSochaczew [ 08 paź 2013, 22:14 ] |
Tytuł: | Re: Magnum 430 problem |
Zmierz doładowanie manometrem. |
Autor: | tiger918 [ 09 paź 2013, 20:23 ] |
Tytuł: | Re: Magnum 430 problem |
To auto nie posiada czujnika ciśnienia doładowania powietrza... |
Autor: | krisek [ 11 paź 2013, 19:41 ] |
Tytuł: | Re: Magnum 430 problem |
a czujnik w kolektorze ssącym jaką spełnia funkcję |
Autor: | dokts [ 13 paź 2013, 18:14 ] |
Tytuł: | Re: Magnum 430 problem |
czujnik tylko mierzy temperaturę powietrza dolotowego w histerezie czasu. Na tej podstawie wie czy na określonym systemowo czasie przepływa więcej powietrza ( jazda z turbo ) czy też nie ( jazda po równinie). To prowizorka, ale w tamtych czasach regulowano w ten sposób dawkę paliwa - co prawda w małych zakresach. Teraz są czujniki masy.... Zatem wartość tego oporu nie jest stała. Mam jego dane - ale jeśli by był uszkodzony to V-mac by sygnalizował. Można sprawdzić go zwykłym omomierzem nad suszarką lub piecykiem. Co do zużycia paliwa: nieszczelność / pęknięcie intercoolera, złącz gumowych kolektorów, turbo na wykończeniu- to wszystko najprościej zmierzyć prostym manometrem. Ciśnienie pod dużą górę na " 4" około1,5 atm minimum. Potem zabawa z zaworami - luzy ( pamiętać o ustawieniu na Europę nie na Stany ) Potem ciśnienia sprężania na poszczególnych cylindrach To dobry mocny silnik. Mówi się, że mak dużo pali ale jest mocny. Że jest mocny to potwierdzam ( mamy kilka) ale palą nie dużo. 31,32/100 z 24 tonami. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |