Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 paź 2013, 18:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2013, 18:25
Posty: 2
Samochód: magnum

Witam i pozdrawiam serdecznie jako że jestem tu po raz pierwszy.
jestem posiadaczem Renault magnum 440 etch z 2004.
ośmielam się zapytać czy ktoś byłby chętny mi pomóc w temacie takim jak wymontować wałek napędu sprężarki powietrza gdyż ukręcił się przy kole zębatym od sprężarki,nie wiem jak go wyjąć.
z góry dziękuje za pomocne podpowiedzi.
pozdrawiam


Post Wysłano: 17 paź 2013, 3:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

A czasem to nie sam łącznik walek-sprezarka?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 17 paź 2013, 9:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2013, 18:25
Posty: 2
Samochód: magnum

niestety nie bo koło
zębate z wałka jest pęknięte i wałek jest wypiłowany nowej zębatki nie da się osadzić bo jest luz na wałku


Post Wysłano: 20 paź 2013, 22:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

Aby wyjąc sam wałek wystarczy zdemontowac sprężarkę następnie pompę wpomagania gdzie w otworze po niej znajduje się nakrętka bodjrze na klucz 50 mm. Odkręcasz nakretkę i wałek wysuwasz w stronę kompresora.Z tego co piszesz wnioskuje ze pompę wspomagania masz juz zdemontowaną skoro widzisz koło zębate.I tu zakładam bedziesz miał większy problem bo sam wałek wymontujesz bez problemu natomiast koło zębatego które jak piszesz jest uszkodzone, nie wyjdzie przez otwór mocowania pompy wspomagania bo ma wiekszą średnice i aby je wymienic trzeba będzie chyba zdemontować piastę koła pasowego na wale korbowym co nie jest łatwe oraz obudowe rozrządu.Chyba że ktoś zna inny sposób na wymiane tego koła.Sam wałek wymieniałem, pękł zaraz za nakrętką dokręcającą włanie to koło ale u mnie samo koło było ok. Pozostaje jeszcze pytanie czy nie uszkodziły się zęby koła wałka rozrządu które napędza własnie koło zębate wałka kompresowa i pompy wspomagania.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: