_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:28 mar 2009, 9:26 Posty: 641
Samochód: Man TGA XXL 18.430,Peugot Boxer 2.2
Mam również ten sam problem , ciężko odpala jak postoi chwilę , wymieniony odstojnik i pompka ręczna i nic nie pomogło i pieniądze wywalone na marne bo wymienione części są sprawne. Trzeba około 30 sekund żeby zagadał . Nawet jak troche pochodzi i się znowu zapali to tak samo. Jeszcze co zaobserwowałem to w wyrównawczym z pompką idzie zauważyć jak burzy się paliwo i powstaje piana .
Prosze o pomoc czego może być to przyczyna .
_________________ Pilnie sprzedam zbiornik 250l aluminiowy seryjny od mana .
Zainteresowanych proszę o kontakt pw w celu dogadania się.
Jak układ drozny, to chyba pompa niskiego cisnienia cisnienia.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:02 sie 2010, 1:15 Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik
PatrykR500 , spienione paliwo w filtrze mowi samo za siebie , ciagnie gdzies powietrze do ukladu , a po zgaszeniu silnika paliwo sie cofa . Trzeba poszukac nieszczelnosci .Najprostszym sposobem jest odkrecenie przewodu paliwowego ze zbiornika , podanie cisnienia powietrza i szukanie mokrych plam od zbiornika do pompki .
Sa tez przypadki ze powietrze zasysane jest gdzies po stronie pompy , ale to sprawdzisz tylko odlaczajac powrot z pompy wysokiego cisnienia i puszczenia go w osobny zbiornik ( banka 5 litr szybko sie napelnia ok. 60 sek ) , zaslepienia strony do pompki recznej i obserwacji czy powietrze w filtrze zaniklo .
podanie cisnienia powietrza i szukanie mokrych plam od zbiornika do pompki .
W serwisie macie nadwyżkę wymienników ciepła do sterowników silnika...... I chcecie się pozbyć to korzystacie z takich metod.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę