Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 maja 2014, 15:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2010, 11:10
Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP

Witam. Jak w temacie.
1.Błąd pojawia się raz , czasami dwa razy w tygodniu niezależnie od obciążenia i temperatury...
Czy ktoś miał podobny przypadek? Jak z tym walczyć?
2.Według danych katalogowych z USA kąt wtrysku przed GMP wynosi 7stopni. Serwisant twierdzi, że 11 stopni i nie trzeba ustawiać pompy, bo kąt wyprzedzenia ustawia czujnik automatycznie na pompie. Jak jest naprawdę? :|


Ostatnio zmieniony 31 maja 2014, 19:23 przez Anonymous, łącznie zmieniany 2 razy.
Zmieniona nazwa tematu


Post Wysłano: 28 maja 2014, 20:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Mi kiedyś moje orły ustawili na 13 i silnik chodził ale kiepawo...

Kąt to 7stopni, niektóre dane podają 8stopni i w tym układzie też działa...

Wysłane z mojego SM- N9005 za pomocą Tapatalk 2

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 31 maja 2014, 18:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

Witam
3-5 default actionner d'avance z wolnego tłumaczenia defekt siłownika wyprzedeznia.
Odpowiedzialnym za kąt wyprzedzenia jest tak zwany econowans.Urządzenie tuż przed pompą wtryskowa .
Według błędu wynikało by że problem jest natury mechanicznej bo inaczej wywałał by 3-6 default actionner electrique d'avance (defekt elektryczny siłownika wyprzedzania)Pozostaje teraz zadać sobie pytanie co sugeruje system wywalając ten błąd .Padł sam econowans? Cewka (elektrozawór)która jest odpowiedzialna za jego prawidłowe działanie ? Zatkały się sitka w głowiczce do której przykrecona jest cewka a cz padła instalacja tyle że wówczas teoretycznie powinien wywalać błąd 3-6.
Teoretycznie usterka mechaniczna ale w tych autach jest tak że wywala mechaniczna a jest elektryczna wywala elektryczna jest mechaniczna.


Post Wysłano: 31 maja 2014, 19:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Podlacz drugą obok i sprawdź błąd.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 01 cze 2014, 10:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

Mysle ze lepiej bedzie jak podjedziesz z swoim kompem magneti mareli - texa cz jak się to zwie i zdjagnozujesz koledze auto za free aby potwierdzić diagnoze bo chyba nie wezmiesz kasy jeli okaże się to samo. Widze ze coniektórych komputerowców boli ze ktoś nie posiadając sprzętu za bajońską kase może zdiagnozować ustekę siedząc przed kompem i nie musi bujać się na drugi koniec polski aby to stwierdzić podpinając kompa


Post Wysłano: 01 cze 2014, 11:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Nie rozumiem o co ci chodzi. Żadnych pretensji do ciebie nie mam

Wysłane z mojego SM- N9005 za pomocą Tapatalk 2

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 01 cze 2014, 12:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

Jesli niewłasciwie odebrałem post to sorki.
Nie wiem tylko po co ma podłanczać jakąś drugą kontrolkę skoro błąd ma wyłapany 3-5 a o innych nie pisze.
Jesli masz na mysli gniazdo diagnostyczne i wyłapanie błędów EBS wstarczy mostek i kontroka ASR ale nie wydaje mi się aby problem był związany z tym i jemu pokrewnymi systemami.Szukałbym usterki w elektryce miałem przypadki wywalało usterka mechaniczna czyli podobnie,a okazywało się ze uwalony kabel czyli teoretycznie usterka elektryczna ale że był brak sygnłu powiązanego z systemem mechanicznym to dla systemu usterka mechaniczna bo nie widzi aby dane urządzenie mechaniczne wysyłało sygnał.Takie porabane te renaty dmuchawy przez bezpiecznik klimy od klimy zupełnie tos innego i takie tam inne niespodzianki.Moze uda się koledze dojśc i zdradzi co było zobaczymy.


Post Wysłano: 01 cze 2014, 12:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Miałem na myśli podlaczenie drugiej cewki w celu wykluczenia elektrycznego uszkodzenia cewki.

Wysłane z mojego SM- N9005 za pomocą Tapatalk 2

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 01 cze 2014, 15:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2010, 11:10
Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP

Witam Panowie...
Nie potrzebnie się szarpiecie..., obaj macie rację. Temat zapodałem, bo się pogubiłem mówiąc szczerze. Ale do sedna:
Błąd 3-5 mac E3 znaczył "uwalenie" solenoidu hamulca górskiego silnikowego, uszkodzenie kabla itp. W Mac E2 faktycznie cytuję: TIMING ACTURATOR MECHANICAL NOT RESPONDIND PROPERTLY (mogą być błędy pisowni - nie czepiajcie się ) Nie byłem pewien czy chodzi o siłownik w pompie wtryskowej ( impulsowy), czy zmiany fazy rozrządu. Ale ponieważ można wypiąć wtyczkę z siłownika pojawia się błąd 3-6 - sprawa stała się jasna. Czasami człowiek musi zrobić sobie przerwę zanim znów zacznie myśleć logicznie.
USTERKA POLEGAŁA NA POLUZOWANYCH KONEKTORACH WTYCZKI. Teoretycznie powinien wyrzucać błąd 3-6 - ale jak sami pisaliście wcześniej , różnie to bywa.

Temat do zamknięcia.

ps.
Zapłon ustawia się na 8stopni , lub jak na kole są nieczytelne kresko 1,04mm do GMP PIERWSZEGO TŁOKA.

Zwiększenie do 11 stopni powoduje otępienie silnika, wzrost temperatury, zadymienie. Zmniejszenie powoduje wzrost spalania stukowego, ale silnik jest żywszy - dobry pod wyścigi kosztem wzrostu zużycia paliwa.

Pozdrawiam

_________________
Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.


Post Wysłano: 01 cze 2014, 15:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Powiem szczerze, ze często wywala 3-5 zamiast 3-6 gdy jest problem z instalacją. myślę że to z uwagi na to że w chwili gdy potrzebuje wyprzedzić zapłon a nie może to wywala ten błąd, czesto po opaleniu nic się nie dzieje a gdy auto pójdzie w prace to sie to zaczyna dziac, wydaje mi się że komputer ecu nie ma diagnostyki obwodu tylko sugeruje sie wykonanym wyprzedzeniem dlatego pod uwagę trzeba brać wszysko co ma związek ze zmiana wyprzedzenia. pozdrawiam

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 33 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: