Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 lip 2012, 19:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lut 2012, 19:16
Posty: 20
GG: 0
Samochód: magnum 385/440

Witam mam mały problem z drganiami samochodu(low deck ze zmienionymi kołami na 70 i podniesiony na poduszkach 4 cm), mianowicie trzepie całym autem a po chwili sie uspokaja i nie ma na to reguły wymienione opony na przodzie frezy na wale ok luzów nie ma dzisiaj sprawdzałem podpore silnika czy nie jest peknieta i jest ok. miał ktos cos podobnego? moze docisk?


Post Wysłano: 23 lip 2012, 20:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lip 2012, 14:22
Posty: 69
GG: 8819481
Lokalizacja: LUBELSKIE BEŁŻYCE

Docisk raczej nie, to by ci pedałem sprzęgła trzęsło. Nic nie było robione ostatnio?


Post Wysłano: 23 lip 2012, 21:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Skupił bym się na felgach, piastach i oponach. Zarówno na przedniej jak i tylnej osi. Jeśli nie trzepie kierownicą to na tylnej bardziej.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 23 lip 2012, 21:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lip 2012, 14:22
Posty: 69
GG: 8819481
Lokalizacja: LUBELSKIE BEŁŻYCE

Może wał źle złożony nie we właściwych frezach ale niby robiony.


Post Wysłano: 23 lip 2012, 21:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Czy występuje zawsze w pewnym zakresie prędkości, w chwili przyspieszania itd ?

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 23 lip 2012, 21:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 wrz 2008, 16:36
Posty: 73
GG: 0
Samochód: Renault

Za dużo podniesiony na poduszkach i dlatego tak się dzieje. Wał idzie pod zbyt dużym kontem w stosunku do mostu i wtedy będzie drgało. U nas parę lat temu podobnie było zrobione i działo się to samo. Dajcie troszkę niżej na poduszkach i powinno się uspokoić, a tą różnicę wysokości nadróbcie wyższą płytą pod siodłem.


Post Wysłano: 24 lip 2012, 19:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Zapytam tak trochę fachowo o amplitudę (częstotliwość) drgań. Wał podczas jazdy z prędkością np 80km/h obraca się np 30 razy na sekundę, drgania od wału były by porównywalne z tymi jakie generuje krzywa tarcza w boshu.

Koło podczas jazdy z tą samą prędkością obraca się 2 -3 razy na sekundę. Więc i drgania przez nie generowane są inne.

Może po tym autor się jornie o co kaman.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 05 sie 2012, 10:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lut 2012, 19:16
Posty: 20
GG: 0
Samochód: magnum 385/440

powiem tak ze nie zawsze mocno drga... raz mocniej raz słabiej przy ciężarze troszke mocniej moge jechac cały czas np 85 i raz drga raz nie takze opony felgi piasty itp odpadaja bo drgało by cały czas... podejzewam sprzegło albo wał bo nic innego juz mi do głowy nie przychodzi... dodam ze niekiedy przy ruszaniu podczas puszczania sprzegla samochód nierówno zabiera na sprzegle wiec podejrzewam ze to od tego...


Post Wysłano: 06 sie 2012, 0:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

Sprzęgło bym sobie odpuścił owszem przy ruszaniu może nierówno brać czego efektem mogą być drgania ale kiedy właczysz dany bieg niebardzo ma co drgać gdyż tarcza jest dociśnięta wycisk przykręcony
A może drgania pochodzą np od zawieszającego się wtrysku lub
uszkodzonej pompy jednostkowej które to elemety dają o sobie znać okresowo a co za tym idzie silnik poprost u kuleje na jeden cylinder czego efektem jest szarpanie


Post Wysłano: 06 sie 2012, 22:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Na forum takie tematy są trudne do rozwiązania, bo nikt przez monitor nie wyczuje skąd to dochodzi.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 18 sie 2012, 15:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2012, 19:40
Posty: 6
Samochód: MAGNUM

Witam. W mojej magnumce mam podobny problem. Przy prędkości ok 85km/h coś drga, a czasem przy ruszaniu mam wrażenie że silnik skacze i strasznie szarpie. Sprzęgło robiłem rok temu. Podpowiedziano mi żebym wymienił poduszki na silniku i powinno ustać.


Post Wysłano: 23 sie 2012, 16:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lut 2012, 19:16
Posty: 20
GG: 0
Samochód: magnum 385/440

a moze tez to byc od TELMY? bo w moim przypadku bardzo słabo hamuje i podczas jazdy przy niskich obrotach słychac jak cos tam ociera...


Post Wysłano: 25 sie 2012, 14:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

jesli nie sprawdzisz to się nie dowiesz budowa telmy jest taka ze na cewkach umieszczonych na skrzyni biegów dokrecone są metalowe kawałki grubych blach oraz przyspawane sa one punktowo chyba dla bezpieczenstwa Miałem przypadek że odpadały i trzymały się tylko na blasze do której były własnie przyspawane po to chyba aby ich nie zgubić bo odpadając mogłyby narobic sporego spustoszenia co powoduje ze trą o element obacający się w każdym razie sprawdz czy na obracających się "pierścieniach:wraz z wałem nie ma sladu tarcia ma nie być. telma działa na zasadzie elektromagnesu.gdy cewki są sprawne wytworzone pole próbuje zatrzymac obracające się "pierścienei " jesli są oberwane pole przyciąga je do obracającego się elementu.to ze słabo hamuje moze byc spowodowane ze nie wszystkie cewki się uruchamiają to moze byc przełacznik zwory w skrzynce wiązka itd


Post Wysłano: 01 mar 2014, 18:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2012, 19:40
Posty: 6
Samochód: MAGNUM

W mojej magnumce miałem to samo. Wymieniłem wszystkie poduszki na silniku robilem sprzęgło. Nic nie pomogło. Okazało się że pompy jednostkowe były już zużyte i nie podawaly jednakowej dawki paliwa czego efektem było szarpanie silnika. Przy ruszaniu silnik tak skakał że po wcisnieciu sprzegla czuć bylo że jeszcze parę razy podskoczyl. To samo w trakcie jazdy. Po wymianie pomp jak by ręką odjol. Wyjmij ze dwie pompy i daj do sprawdzenia. W boschu w Bloniu to koszt ok 85 zł za sztuke. Mi pomoglo.
Teraz mam inny problem z samochodem i nie mogę dojść co jej jest.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: