wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
MAN TGA FFR 898-03 http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41943 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | MAN [ 04 mar 2014, 13:59 ] |
Tytuł: | MAN TGA FFR 898-03 |
Gdzie szukać przyczyny pojawienia się tego błędu? Błąd wyskakuje sporadycznie nie systematycznie, gdy się wyświetla potrafi ograniczyć prędkość do 5 km/h przy ruszeniu z miejsca, czasami tak zeświruje że odetnie pedał gazu podczas jazdy. Pomaga włączenie biegu wstecznego lub wyciągnięcie i wsadzenie z powrotem zespołu oporników wtedy błąd ginie na wyświatraczki i wszystko wraca do normy |
Autor: | svavec [ 05 mar 2014, 12:09 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA FFR 898-03 |
Sam zespol opornikow moze byc walniety albo powstaja niekontrolowane napiecia do niego dochodzace .Nazywane jest to ZDR ,system po ktorym mozesz ustawic konkretne zachowanie sie pojazdu w okreslonych warunkach , mozesz ustawic np. jak PTO bedzie zalaczone to pedal gazu nie jest aktywny , PTO moze wlaczyc sie tylko gdy hamulec postojowy jest aktywny , limity predkosci obrotowej silnika np.do 800rpm , limit predkosci pojazdu itd . Wszystkie te parametry sa do ustawienia wlasnie poprzez interfejs ZDR , rozwinieciem tego systemu jest tez sterownik KSM . System ten laczy sie z EDC/FFR wlasnie poprzez zespol opornikow o ktorym piszesz . Jezeli sygnal jest nieodpowiedni / niezrozumiany , nie ta opornosc itd to wystapi taki blad . Wymienilbym w ciemno kostke opornikow jak i sprawdzilbym wtycke ZDR ( bodajze X1996 przod prawo kabiny) czy sa tam dodatkowe przewody i czy maja jakies napiecie . Poprzez ta wtyczke aktywujemy konkretne programy ZDR. Oryginalnie w tej wtyczce sa tylko dwa mostki z przewodami koloru rozowego . Jak masz cos wiecej to sa to dokladane funkcje pojazdu i jak maja zaklocone napiecie / ciekna to taki blad tez moze sie pojawiac . To tak po krotce |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |