Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sty 2011, 13:15
Posty: 3
GG: 0
Samochód: MAGNUM

WITAM JEŚLI KTOŚ ZNA PRZYCZYNĘ PROSZĘ O POMOC W RENAULT PREMIIUM 450 DXI 2007R PRZY WŁĄCZENIU ŚWIATEŁ AWARYJNYCH OD CZASU DO CZASU GINIE ZASILANIE TACHOGRAFU ORAZ ŚWIATEŁ POZYCYJNYCH I MIJANIA. PROSZE O INFO JAK KTOŚ WIE CO SIE DZIEJE.


Ostatnio zmieniony 09 mar 2014, 13:33 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Zmieniona nazwa tematu. Temat przeniesiony do wlaściwego działu


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Nie rozumiem w czym problem, cały dzień bym na awaryjnych jeździł :D

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Cytuj:
Jest to zasilanie przed heblem, czyli sprawdź bezpieczniki w skrzynce akumulatorowej, jak dobre to najpewniej urwał sie kabelek przy wyłaczniku głównym na plusie z akumulatora , jest on za akumulatorami...

Taką odpowiedź dostałem od kolegi Tiger'a,nam w magnum po długim postoju znikły światła,tacho i radio.Sprawdź sobie to.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Tak auto pewnie ma ADR'y i winny jest hebel.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Ja też powiem, że to hebel. Ja w tej poprzedniej Premiumce miałem takie problemy. Elektryk kazał mi ominąć hebel i jak ręką odjął. Pamiętaj tylko przy omijaniu hebla o odłączeniu tam takiego kabelka który odpowiada za dawanie sygnałów do alternatora bo inaczej nie będziesz miał ładowania.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sty 2011, 13:15
Posty: 3
GG: 0
Samochód: MAGNUM

Ok dzięki Panowie jutro rano zabieram się za ten hebel.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Witam. Jeśli wszystkie kable trzymają się przy heblu chodzi mi przede wszystkim o cienki przewód przymocowany oczkiem do śruby hebla od strony plusa akumulatora to nie pomorze pominięcie hebla. Bedzie to znaczyło że przewód jest uszkodzony pomiędzy heblem a kabiną to miałem na myśli pisząc poprzednią wiadomość..a gdzie najczęściej przecierają się przewody w premiumce...to już chyba każdy wie...tam gdzie się ruszają...taka mała podpowiedź:)

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sty 2011, 13:15
Posty: 3
GG: 0
Samochód: MAGNUM

Witam dzięki za informacje jednak był urwany kabelek przy heblu.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: