Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 maja 2014, 19:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 kwie 2014, 22:07
Posty: 6
GG: 11886815
Samochód: man

Witam mam pytanie jakie maga byc przyczyny przedostawania sie oleju do wody w Manie f2000?

Z gory dzieki :D


Post Wysłano: 23 maja 2014, 20:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 maja 2014, 19:51
Posty: 15

- Chłodnica oleju
- oringi na tulejach


Post Wysłano: 23 maja 2014, 23:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Oringi na tulejach dają odwrotny efekt. :mrgreen:

Sprawdź chlodnice oleju i chlodnice retardera. W manie było coś z tym olejem jakiś myl z pompą wody jak pamiętam. Kolega o nicku "Man" na pewno ci udzieli informacji.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 24 maja 2014, 10:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

To w TGA jest problem z pompą wodną, a dokładnie przednia obudowa silnika do której jest mocowana pompa wodna i napęd wentylatora miedzy tą obudową a blokiem silnika przychodzi taka metalowa uszczelka.
Ta obudowa jest z aluminium i na łączeniu powstają wżery prze które przedostaje się płyn chłodzący do miski olejowej.
Żeby to sprawdzić trzeba wymontować napęd wentylatora i sprawdzić czy w wnętrzu obudowy nie zbiera się płyn chłodzący, bo na tej wysokości napędu uszczelka oddziela kanał wodny od oleju(wnętrza skrzyni korbowej)
W F2000 to chłodnica oleju lub po prostu uszczelka pod głowicą daje taki efekt że olej idzie do płynu.
Bardziej stawiałbym na uszczelkę pod głowicą te silniki są bardzo delikatne :mrgreen: np.: wystarczy przegrzać silnik i już uszczelki są do wymiany lub z starości jak od nowości nie były zmieniane :]
Chyba że to euro 3 ten f2000 to ma taką samą obudowę pompy wodnej co w tga.

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: