wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://fox.wagaciezka.com/

Man instrukcja
http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=43823
Strona 1 z 2

Autor:  wizdek [ 29 gru 2014, 18:49 ]
Tytuł:  Man instrukcja

Witam proszę o pomoc najlepiej wywrotowców :) Czy ktoś wie do czego służą przyciski które są poniżej na fotce :
https://lh3.googleusercontent.com/-fbtW ... C_0098.JPG


https://plus.google.com/photos/10483444 ... 6145719296

Prosze o pomoc ! szkoda ze nie można wkleić normalnie fotek żeby były widoczne

Autor:  MAN [ 29 gru 2014, 18:56 ]
Tytuł:  Re: Man instrukcja

Jak na obrazku w tej pozycji pokrętło na 12 wyłączony reduktor, pokrętło w lewo pierwsza pozycja włączony reduktor następnie tak jak na obrazkach po kolei załączane blokady miedzy osiowe a na końcu w samych mostach.
W prawo załączanie blokad bez reduktora

Autor:  wizdek [ 29 gru 2014, 19:41 ]
Tytuł:  Re: Man instrukcja

Bardzo dziękuje . A co do następnej fotki to należy włączyć drugi przycisk od lewej żeby uruchomić kiper ? bo zauważyłem że tak bylo robione ?

Autor:  MAN [ 29 gru 2014, 20:06 ]
Tytuł:  Re: Man instrukcja

Druga fotka nie działa

Autor:  wizdek [ 29 gru 2014, 21:06 ]
Tytuł:  Re: Man instrukcja

https://plus.google.com/u/0/ oto fotka mam nadzieje ze już działa

Autor:  MAN [ 29 gru 2014, 21:16 ]
Tytuł:  Re: Man instrukcja

Dalej nie działa :]

Autor:  wizdek [ 29 gru 2014, 22:04 ]
Tytuł:  Re: Man instrukcja

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 509fb.html teraz chyba już będzie :) chodzi mi o drugi przycisk od lewej

Autor:  wizdek [ 29 gru 2014, 22:08 ]
Tytuł:  Re: Man instrukcja

Cytuj:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 509fb.html teraz chyba już będzie :) chodzi mi o drugi przycisk od lewej
Oczywiscie jezeli chodzi o pozostale to tez nie wiem do czego sluza :(

Autor:  MAN [ 29 gru 2014, 22:23 ]
Tytuł:  Re: Man instrukcja

Tak ten drugi od lewej jest od włączania pompy od wywrotu. pompę włączasz na włączonym sprzęgle
pierwszy to wyłączanie automatycznego hamulca górskiego.
trzeci nie widać na zdjęciu
czwarty ręczne włączanie centralnego smarowania
piaty elektryczne podnoszenie kabiny
6 test świateł. włączasz i ciągniesz wajchę od długich i wychodzisz na zewnątrz sprawdzić czy się wszystkie światła świecą, automatycznie włączają się po kolei wszystkie światła

Autor:  wizdek [ 29 gru 2014, 22:33 ]
Tytuł:  Re: Man instrukcja

wielkie dzięki jak będziesz kiedyś w Szczecinku to masz czteropaczka :) :)


"Tak ten drugi od lewej jest od włączania pompy od wywrotu. pompę włączasz na włączonym sprzęgle"
Wciskam sprzegło , włączam pompe (drugi od lewej) , puszczam sprzegło i zaczynam operowac galka po lewej stronie razem z gazem .? Czy mam miec ciagle wcisniete sprzeglo? ! Przepraszam za moje pytania ale nigdy z tym nie mialem stycznosci .

Autor:  Mca [ 29 gru 2014, 22:44 ]
Tytuł:  Re: Man instrukcja

Cytuj:
wielkie dzięki jak będziesz kiedyś w Szczecinku to masz czteropaczka :) :)


"Tak ten drugi od lewej jest od włączania pompy od wywrotu. pompę włączasz na włączonym sprzęgle"
Wciskam sprzegło , włączam pompe (drugi od lewej) , puszczam sprzegło i zaczynam operowac galka po lewej stronie razem z gazem .? Czy mam miec ciagle wcisniete sprzeglo? ! Przepraszam za moje pytania ale nigdy z tym nie mialem stycznosci .
Tak. Wciskasz sprzęgło, włączasz pompę przez przycisk i puszczasz sprzęgło. Na desce rozdzielczej powinna zapalić się podobna kontrolka co na klawiszu. Jak chcesz rozłączyć to robisz to samo. Nie powinno się utrzymywać wysokich obrotów ani też jeździć z włączoną pompą. Jeżeli chcesz zwiększyć obroty pompy to można to robić przez tempomat.

Autor:  wizdek [ 30 gru 2014, 2:14 ]
Tytuł:  Re: Man instrukcja

Dziękuje panowie za odpowiedzi :)

Autor:  eRKaZet [ 07 sty 2015, 18:10 ]
Tytuł:  Re: Man instrukcja

Do czego służy przycisk nad włącznikiem świateł awaryjnych?
Obrazek

Autor:  kaziu515 [ 07 sty 2015, 18:18 ]
Tytuł:  Re: Man instrukcja

Włącznik tempomatu/ogranicznika prędkości? Masz przyciski na kierownicy?

Autor:  eRKaZet [ 07 sty 2015, 18:52 ]
Tytuł:  Re: Man instrukcja

Nie, tu jest zwykła kierownica. Tempomat jest w manetce.

Autor:  SlawekDxI [ 07 sty 2015, 19:18 ]
Tytuł:  Re: Man instrukcja

Podciągnięcie obrotów na postoju ? Przemek wydaje mi się że to jest tak jak w naszych czy Waszych,przycisk "+" na kierownicy albo jak w Reno "R+"

Autor:  VeRay [ 07 sty 2015, 19:34 ]
Tytuł:  Re: Man instrukcja

Cytuj:
Do czego służy przycisk nad włącznikiem świateł awaryjnych?
Obrazek
To jest automatyczne hamowanie górskim i retarderem. Jak masz to włączone to jak zjeżdżasz z górki i np. masz 60km/h i 2x naciśniesz pedał hamulca to retarder automatycznie będzie próbował utrzymać tą prędkość hamując z odpowiednią siłą. W TGA tak jest.

Cytuj:
Podciągnięcie obrotów na postoju ?
:lol: :lol: :lol:
Do tego służy przełącznik od tempomatu.

Autor:  SlawekDxI [ 07 sty 2015, 20:03 ]
Tytuł:  Re: Man instrukcja

Tak samo śmiałem się z Twojego postu,przycisk od włączenia hamulca dodatkowego gdy wciśniemy pedał hamulca jest zupełnie inny jest na panelu od sterowania nawiewami itp. Na tym wyraźnie widać piktogram "ssania" (jak byś był dalej taki zabawny to stare auta miały takie coś...) Wątpię że ten przycisk jest związany z jakim kolwiek hamulcem...

Aha, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor:  eRKaZet [ 07 sty 2015, 20:05 ]
Tytuł:  Re: Man instrukcja

To nie jest automatyczne hamowanie retarderem, oddzielny włącznik jest na dole, przy panelu klimatyzacji.

Autor:  VeRay [ 07 sty 2015, 20:26 ]
Tytuł:  Re: Man instrukcja

Cytuj:
Tak samo śmiałem się z Twojego postu,przycisk od włączenia hamulca dodatkowego gdy wciśniemy pedał hamulca jest zupełnie inny jest na panelu od sterowania nawiewami itp. Na tym wyraźnie widać piktogram "ssania" (jak byś był dalej taki zabawny to stare auta miały takie coś...) Wątpię że ten przycisk jest związany z jakim kolwiek hamulcem...

Aha, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ani ja dobrze nie odpowiedziałem ani Ty. Chociaż ja byłem bliżej. Ale z tym potrzymaniem gazu to dowaliłeś. Po jakiego grzyba w takim nowoczesnym TGX przycisk ssania? Przecież komputer sam dobiera sobie odpowiednią dawkę paliwa, na biegu jałowym, biorąc pod uwagę dane z pierdyliarda czujników między innymi też temperatury zewnętrznej.

Odpowiedz na pytanie znajduje się w tym temacie:
viewtopic.php?f=93&t=38324

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/