Witam . Przy Volvo fh 13 2008r mam na desce 2 zegary od powietrza i jeden zegar wariuje ze spada calkiem wskazowka i wywala blad ze powietrza nie ma . Jest na to jakis patent czy wina licznika?
Nieszczelność w jednym układzie i być może zawór redukcyjny. a żeby sprawdzić czy zegary nie świrują to zamień wtyczki od ich czujników. Są w lewym poliku.
Kiedy konkretnie Ci spada, przy hamowaniu, czy na dziurach i do ilu Ci spada. Spaść może chwilowo ale zaraz ma się podnieść na ok 8. Jak się nie podnosi a kompresor dobija do 12 to padł ogranicznik ciśnienia, ew zawór czwórdrożny.
Jak spada to spada calkiem na 0 glownie to pokazuje wiecej na zero po dziurach czasem podniesie sie i pokazuje normalnie jest w pionie albo jak sie je**** w deske z gory to tez zaczyna pokazywac .
No to mówiłem żeby zamienić wtyczki na czujnikach od zegarów i będzie wiadomo czy zegar, czy czujnik. Bo jak by faktycznie spadało do zera t auto by nie pojechało.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę