potrzebuję schemat jak jest podłączony tachograf w Premium DXI w kabinie
nie mam zasilania stałego z akumulatora
z akumulatora dochodzi do kabiny przewodem 203 (pomarańczowy) następnie zmienia się numer przewodu (przewód żółty) a do tachografu w pozycji A1 przychodzi pomarańczowy
i na styku A1 Tachografu mam napięcie ok 18V i nie wiem gdzie szukać przyczyny a nie chcę rozkopać całej kabiny
proszę o przesłanie schematu podłączenia w kabinie lub informację gdzie znajduję się jakiś rozgałęźnik odnośnie podłączenia tachografu
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
chyba trochę niemożliwe że nie masz stałego prądowego na tachografie.
musisz mieć ponieważ nawet gdy wyłączysz hebel to tachograf chodzi.
szykaj w wiązce która jest podłączona bezpośrednio do akumulatora - jest taka.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
chyba trochę niemożliwe że nie masz stałego prądowego na tachografie.
musisz mieć ponieważ nawet gdy wyłączysz hebel to tachograf chodzi.
szykaj w wiązce która jest podłączona bezpośrednio do akumulatora - jest taka.
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy
tachografy "idą" bezpośrednio marka nie ma znaczenia.
jedynym połączeniem jest tylko ta kostka może gdzieś jest jakiś "wyłącznik " założony i dlatego masz brak napięcia.
a jak z impulstorem może tam jest zwarcie i stąd jest mniej na tachografie?
czy tacho cokolwiek rejestruje?
ewentualnie podjedź do speców od tachografów bo to jest ich działka.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
tachograf w renówce nie jest podpięty bezpośrednio
bo
1. kolor kabla i numer kabla którym napięcie z akumulatora wchodzi do kabiny jest inny niż ten na którym ma być napięcie w tachografie na A1
2. zwarcia nie ma , bo poddałem napięcie z innego źródła i tachograf działa prawidłowo
3. ja nie potrzebuję speców od tachografów tylko schematu instalacji do DXI w kabinie lub info jak jest rozgałęzienie tego napięcia
Sprawdz zasilanie na przewodzie wchodzącym do kabiny pod obciążeniem np. podłączając żarówkę halogenową jeśli jest ok to sprawdz złącze wiązki w słupku .
po sprawdzeniu dokładnym tak jak myślałem zasilanie idzie przewodem 203 z akumulatora do kostki z prawej strony kabiny następnie do licznika i później do centrali bezpieczników ( u mnie uszkodzona centrala bezpieczników) następnie z centrali przewodem 203 do tachografu z prawej strony (słupek) i do tacho
tak to tylko Francuzi potrafią wymyślać
Panowie, mam problem w Magnum DXI. Samochód stał i miał odłączone akumulatory, po odpaleniu tachograf nie daje życia. Gdzie szukać? Nie pokazuje się stan kilometrów oraz prędkość. Bezpieczniki w kabinie sprawdzałem ale nie widzę, żeby któryś był oddzielnie na tachograf.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę