witam problem jest nastepujacy na komputerze spalanie na poziomie 28L w rzeczywistości 34L skąd takie rozbierzności?ładunki 5-10T dystanse do 150km po prostej.wtryski robione w bosch Pawlik nowe sekcje.autocom zgłasza błąd za wysokie ciśnienie paliwa!na liczniku pokazuje --- zamiast numeru błędu.ogólnie auto jak schodzi z obrotów i stabilizuje wolne delikatnie zaklekocze.kto ma jakieś pomysły?
Efekty będą mizerne a na DCI i ciśnieniu paliwa to nie jeden zęby zjadł bo tam wszystko może generować ten błąd i bardzo często nawet w fabrycznym testerze jest opis błędu ciśnienie szyny za wysokie a tak na prawdę jest za niskie .
ok tylko że robię w trakcie jazdy podgląd na parametry i widzę wymagane i rzeczywiste efekt jest taki że auto jak schodzi z obrotów trzyma przez chwile większe ciśnienie i to generuje bląd.za regulacje ciśnienia odpowiedzialne są chyba te dwa elektrozawory podające paliwo na sekcje?
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 49 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę